فعالیت در حوزه دانشجویی مبتنی بر برنامه‌ریزی، پی‌گیری و پاسخگویی است

خانه خبرها

دکتر شکري معاون دانشجويي دانشگاه ايلام، گفت: عليرغم گستردگي و تنوع امور و خدمات در حوزه معاونت دانشجويي، به واسطه فعاليت‌ها و اقدامات مبتني بر برنامه‌ريزي، پي‌گيري و پاسخگويي، شاهد رضايت‌مندي حداکثري دانشجويان در نيمسال اول سال تحصيلي 1403-1402 بوديم.

    به گزارش روابط عمومي، دکتر شکري معاون دانشجويي دانشگاه با تسليت سالروز وفات حضرت زينب کبري (س)، اظهار داشت: بعد از واقعه عاشورا، يزيديان مي‌خواستند که قيام امام حسين (ع) به فراموشي سپرده شود، اما حضرت زينب (س) به همراه امام سجاد (ع) با خطبه‌هاي غرا و باصلابت خود، واقعيات کربلا و جنايات امويان و مظلوميت امام حسين (ع) و يارانش را براي مردم بازگو کردند و نگذاشتند اهداف امويان تحقق يابد.

دکتر شکري سيره نظري و عملي حضرت زينب (س) را الگويي ناب براي بانوان و دختران دانشجو دانست و گفت: شجاعت، استقامت، صبر، فداکاري و اخلاص حضرت زينب (ع) جزو افتخارات تاريخ اسلام است، که بانوان و دختران دانشجو مي‌توانند با الگوگيري از سيره آن حضرت، در جامعه اسلامي نقش محوري را ايفا کنند.

عضو هيأت رئيسه دانشگاه با تشکر از تلاش، پشتکار، همدلي و همگرايي حاکم بر حوزه دانشجويي، يادآور شد: حوزه دانشجويي داراي خدمات متنوع است و از طرفي چالش‌هايي هم وجود دارد، اما با لطف الهي و به واسطه برنامه‌ريزي، پي‌گيري، پاسخگويي، پشتکار و همت مديران و کارکنان اين حوزه، رضايت‌مندي حداکثري دانشجويان در نيمسال اول سال تحصيلي 1403-1402 فراهم شد،  که اين امر مورد تقدير رياست محترم دانشگاه نيز قرار گرفت.

معاون دانشجويي دانشگاه خواستار اهتمام بيشتر مديران و کارکنان اين حوزه براي ارتقاي بهتر خدمات ارائه شده به دانشجويان شد و گفت: بايد از تمام ظرفيت موجود براي خدمات‌رساني به دانشجويان و تسريع در امور مربوطه استفاده کنيم.

در ادامه جلسه دکتر ميراب بالو مدير امور دانشجويي  دانشگاه گزارشي از روند اقدامات انجام شده در نيمسال اول سال تحصيلي 1403-1402 ارائه کرد و خواستار اهتمام بيشتر براي خدمات‌رساني مطلوب تر به دانشجويان شد.

در ادامه حاضرين در نشست به بيان نظرات، پيشنهادات، راهکارها و مطالب مورد نظر خود پرداختند.

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها