برگزاری جشن بزرگ خانوادگی میلاد امام علی (ع) و روز پدر در دانشگاه ایلام

خانه خبرها

جشن بزرگ خانوادگي ميلاد امام علي (ع) و روز پدر با اجراي برنامه‌هاي متنوع، صبح روز چهارشنبه 4 بهمن ماه 1402 در محل سالن آيت الله حيدري برگزار شد.

    به گزارش روابط عمومي، در اين مراسم دکتر احمدي معاون پشتيباني و منابع انساني دانشگاه ايلام با تبريک خجسته ميلاد حضرت علي (ع) اسوه تقوي، پرهيزگاري، عدالت و حکمت و روز پدر و ابلاغ سلام گرم دکتر علي‌محمدي رئيس دانشگاه، که در حال انجام مأموريت اداري است، به وظايف سنگين پدران در دنياي امروز اشاره کرد و يادآور شد: پدر ستون خانواده است، چرا که اين عزيزان با تحمل سختي‌هاي فراوان، بصورت شبانه‌روزي تلاش مي‌کنند، تا خانواده آنان در آسايش باشد، که اين تلاش خالصانه ستودني است.

در ادامه حجت‌الاسلام و المسلمين دکتر «شمس الله سراج» رئيس دانشکده الهيات و معارف اسلامي با تبريک ميلاد مسعود امام علي (ع) و تبريک روز پدر، يادآور شد: امام علي (ع) شخصيت تکرار نشدني تاريخ است، که اين امر به صداقت حضرت با خدا و صداقت با خودش بر مي‌گردد.

رئيس دانشکده الهيات و معارف اسلامي با بيان اينکه دينداري امام علي (ع)، دينداري مبتني بر عقلانيت بوده است و نه عوامگرايي، اظهار داشت: ملاک عمل در دينداري عقلاني، خواست خداوند است، چنانکه که سيره نظري و عملي حضرت علي (ع) در حوزه دينداري مبتني بر خواست حضرت حق بوده است.

دکتر سراج، افزود: به علت جايگاه والا و تکرار نشدني امام علي (ع)، آن حضرت الگوي ناب همه مردان و همه بشريت در تمام ادوار تاريخ مي‌باشد.

اجراي متفاوت گروه طنز هزار پيشه با حضور هاشم پاليزبان، اجراي موسيقي کردي توسط خواننده جوان صادق نجفيان، مسابقه کارکنان، مسابقه فرزندان اساتيد و کارکنان، اهداي جايزه و قرعه کشي از جمله برنامه‌هاي اين مراسم بود.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها