‌پیام تسلیت روابط عمومی دانشگاه ایلام به مناسب شهادت جمعی از زائران مزار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی

خانه خبرها
روابط عمومي دانشگاه ايلام با صدور پيامي ضمن محکوميت شديد اقدام تروريستي در مسير زائران مزار شهيد سپهبد حاج قاسم سليماني و شهادت مظلومانه جمعي از هوطنان عزيزمان، تأکيد کرد ترويست‌هاي وابسته به استکبار و صهيونيسم با اين اقدام کوردلانه و ناجوانمردانه هيچ دستاوري را کسب نمي‌کنند و فقط روسياه عالم خواهند شد.

متن پيام به شرح ذيل است:

«بسم الله الرحمن الرحيم»

امام خميني (ره): «بريزيد خون‌ها را، زندگي ما دوام پيدا مي کند. بکُشيد ما را؛ ملت ما بيدارتر مي‌شود، ما از مرگ نمي‌ترسيم‌».

   اقدام ناجوانمردانه تروريست‌هاي کوردل وابسته به استکبار و صهيونيسم در ايجاد انفجار در مسير زائران گلزار شهداي کرمان و شهادت و مجروحيت تعدادي از هموطنان عزيزمان در سالروز شهادت الگوي اخلاص و عمل سردار سپهبد حاج قاسم سليماني به دست استکبار جهاني و روز جهاني مقاومت، سندي متقن و گويا از دشمني و کينه‌توزي اين ترويست‌هاي وابسته نسبت به علمدار جبهه مقاومت سپهيد حاج قاسم سليماني و عصبانيت از اقتدار نظام مقدس جمهوري اسلامي در سطح جهان، شکست فشار حداکثري آمريکا، شکست توطئه ناامن سازي ايران اسلامي و تضعيف رژيم جعلي اسرائيل به واسطه مقاومت تاريخي مردم غزه است، که هيچ دستاوردي براي آنان به همراه نخواهد داشت.

سپهبد شهيد حاج قاسم سليماني تربيت يافته مکتب اهل بيت علهيم السلام و قيام عاشور بود، که به واسطه اخلاص، تواضع، شجاعت، فداکاري، ولايت‌مداري و استقامت در برابر دشمنان اسلام و ملت ايران ايستاد و قهرمان ملت شريف ، شهيدپرور و سرافراز ايران شد، لذا دشمنان آن شهيد والامقام با اين اقدامات کوردلانه و ناجوانمردانه هيچ دستاوري را کسب نمي‌کنند و فقط روسياه عالم خواهند شد.

ضمن محکوميت شديد اين اقدام تروريستي رذيلانه و ناجوانمردانه، شهادت مظلومانه تعدادي از هموطنان عزيزمان را خدمت حضرت بقيه الله اعظم (عج)، مقام معظم رهبري، ملت شهيد پرور ايران و خانواده‌هاي معزز اين شهيدان تسليت و تعزيت عرض نموده، از درگاه پروردگار متعال براي آنان رحمت و مغفرت و براي مجروحان طلب شفا و سلامتي مسئلت داريم.

 

روابط عمومي دانشگاه ايلام

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها