با حضور استاندار ایلام پروژه مسکن ملی اساتید و کارکنان دانشگاه ایلام در شهر چوار کلنگ زنی شد

خانه خبرها

با حضور دکتر بهرام نيا استاندار ايلام، دکتر علي‌محمدي رييس دانشگاه ايلام و مقامات شهرستان چوار، پروژه مسکن ملي اساتيد و کارکنان دانشگاه ايلام صبح روز پنج‌شنبه 7 آذر ماه 1402 در شهر چوار کلنگ زني شد.

   به گزارش روابط عمومي دانشگاه ايلام، دکتر حسن بهرام‌نيا استاندار ايلام در اين مراسم با بيان اينکه دانشگاه پيشران توسعه کشور و استان است، از اهتمام دکتر علي‌محمدي رييس دانشگاه ايلام به جهت  برنامه‌يزي براي احداث پروژه طرح مسکن ملي اساتيد و کارکنان دانشگاه در شهر چوار تشکر کرد.

دکتر بهرام‌نيا، اظهار داشت: پروژه طرح‌ نهضت ملي مسکن در ايلام شتاب گرفته است و با اهتمام مجموعه راه و شهرسازي و دستگاه‌هاي زيرساختي استان  32 هزار واحد در قالب طرح نهضت ملي مسکن طي 4 سال در استان ايلام ساخته مي‌شود.

استاندار ايلام اضافه کرد: با تلاش‌هاي انجام شده در حوزه ساخت مسکن در قالب طرح نهضت ملي مسکن، استان يک رتبه در کشور ارتقا يافت.

در اين مراسم دکتر علي‌محمدي رييس دانشگاه ايلام طي گفتگويي که با خبرنگار ما داشت با بيان اينکه در راستاي سياست‌هاي ابلاغي دولت مردمي سيزدهم مبني بر جهش توليد مسکن و اجراي طرح ملي نهضت مسکن اين پروژه احداث مي‌گردد، گفت: پروژه مسکن ملي دانشگاهيان ايلام ذيل تفاهمنامه وزارت علوم، تحقيقات و فناوري و وزارت راه و شهرسازي احداث مي‌گردد.

دکتر علي‌محمدي، افزود: در پي انعقاد اين تفاهم‌نامه، ثبت نام متقاضيان مسکن در دانشگاه آغاز شد و بيش از 270 نفر ثبت نام کردند. امروز نيز مراسم کلنگ‌زني با حضور استاندار محترم ايلام برادر بزرگوار جناب آقاي دکتر بهرام نيا، امام جمعه محترم شهر چوار، برادر پرتلاش آقاي مهندس دوستي و برخي ديگر از مديران استاني و شهري و تعدادي از کارکنان عزيز دانشگاه و جمعي از مردم شريف چوار برگزار شد، تا بدينوسيله يکي از رؤياهاي ديرينه کارکنان شريف دانشگاه محقق شود.

رييس دانشگاه ايلام، اضافه کرد: بسياري از اساتيد و کارمندان دانشگاه مستاجر هستند و طي ساليان گذشته دغدغه غالب رؤساي پيشين و حال دانشگاه رفع اين مشکل بوده و خدا را شاکريم که هم‌اکنون در دولت خدوم و مردمي حضرت آيت الله رئيسي بستر لازم براي تحقق اين امر مهيا شده است. 

دکتر علي‌محمدي با تشکر از همکاري و حسن نظر استاندار محترم ايلام و مديريت اداره کل راه و شهرسازي و تمجيد از مردم شريف و شهيد پرور شهر چوار، گفت: احداث اين پروژه و حضور دانشگاهيان در شهر چوار بي‌ترديد در توسعه اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي اين شهر تأثيرگذار خواهد بود و همچنانکه جناب آقاي دکتر بهرام‌نيا به درستي گفتند، کارکنان دانشگاه جزء مردم و از همين مردم هستند و لازم است که براي آنان نيز اقدام به تأمين مسکن مورد نياز شود.

رييس دانشگاه در پايان ابراز اميدواري کرد که با پرداخت به موقع وام موردنياز از سوي بانک‌هاي ذيربط، بويژه بانک تجارت که طرف قرارداد با وزارت عتف در اين خصوص است، بعد از اتمام مطالعه و طراحي اين مجموعه، هر چه سريعتر ساخت آن آغاز گردد. 

 

      

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها