آغاز مرحله منطقه‌ای یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در دانشگاه ایلام

خانه خبرها
مرحله منطقه‌اي يازدهمين دوره مسابقات ملي مناظره دانشجويان ايران با حضور دکتر ويسه معاون فرهنگي و اجتماعي دانشگاه صبح ديروز در محل سالن آمفي دانشکده علوم انساني برگزار گرديد.

  به گزارش روابط عمومي، دکتر ويسه معاون فرهنگي و اجتماعي دانشگاه ايلام در آئين افتتاحيه اين مناظرات، اظهار داشت: در مسابقات ملي مناظره دانشجويان ايران دانشجوياني، که مديران آينده کشور خواهند بود، توانمند خواهند شد.

دکتر ويسه يادآور شد: مسابقات مناظره دانشجويان ايران کاري فاخر و بسيار ارزشمند است، که دانشجويان در آن گفت‌وگو را به شکل علمي تمرين مي‌کنند و ياد مي‌گيرند.

معاون فرهنگي و اجتماعي دانشگاه با تقدير از مجموعه جهاددانشگاهي استان براي برگزاري مسابقات ملي مناظره دانشجويان ايران، تأکيد کرد: دانشجوياني که در آينده مديران اين کشور خواهند بود با بهره‌مندي از اين برنامه توانمندي خود را در گفت‌وگو بيشتر خواهند کرد.

اين مسابقات در دانشگاه ايلام با حضور 16 تيم از 8 استان آذربايجان غربي، آذربايجان شرقي، کردستان، همدان، لرستان، مرکزي، زنجان و ايلام آغاز شده است.

مرحله منطقه‌اي مسابقات ملي مناظره دانشجويان ايران با حضور 58 گروه برگزيده مرحله استاني از 31 واحد استاني در چهار منطقه‌ي شرق به ميزباني واحد خراسان رضوي، منطقه شمال به ميزباني دانشگاه تهران، منطقه جنوب به ميزباني واحدصنعتي اصفهان و منطقه غرب به ميزباني واحد ايلام برگزار شده و يا در حال برگزاري است.

پيش از اين دانشگاه ايلام در پنجمين و ششمين دوره مسابقات ملي مناظره دانشجويان ايران نيز ميزبان  مرحله منطقه‌اي  بوده است.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها