مراسم تقدیر از 350 تن از دانشجویان ممتاز دانشگاه ایلام برگزار گردید

خانه خبرها

همزمان با دهه سرآمدي آموزش، طي مراسمي با حضور دکتر کوخايي زاده معاون آموزش و تحصيلات تکميلي دانشگاه، دکتر ضيايي مدير دفتر استعداهاي درخشان، خانم دکتر افشار مدير تحصيلات تکميلي، دکتر حسيني مدير امور آموزشي، رؤسا و معاونين آموزشي دانشکده‌ها و مديران گروه‌هاي آموزشي، مراسم تقدير از 350 تن از دانشجويان ممتاز دانشگاه ايلام صبح روز يک شنبه 1402/02/17 در محل سالن آيت الله حيدري برگزار گرديد.

   به گزارش روابط عمومي، در اين مراسم دکتر کوخايي زاده معاون آموزش و تحصيلات تکميلي دانشگاه با تبريک دهه سرآمدي آموزش و ابراز خرسندي از حضور در بين دانشجويان ممتاز دوره‌‌هاي کارداني، کارشناسي، کارشناسي ارشد و دکتري، اظهار داشت: سعي زيادي شد تا با استفاده از يک مکانيسم شفاف و دقت فراوان، دانشجويان ممتاز در دوره‌هاي مختلف تحصيلي دانشگاه انتخاب شوند و هيچ‌گونه حقي از کسي ضايع نشود.

 دکتر کوخايي زاده با اشاره به بحث استاد محوري در جذب دانشجويان استعدادهاي درخشان، گفت: دانشجويان که ايده خاص و جديدي در زمينه نيازهاي جامعه دارند، آن را در سامانه نظام ايده ها و نيازها «نان» ثبت کنند، تا  در دوره کارشناسي ارشد و دکتر ي از طريق استعدادهاي درخشان جذب شوند.

معاون آموزش و تحصيلات تکميلي دانشگاه با بيان اينکه «دفتر برنامه‌ريزي درسي» در آينده نزديک راه‌اندازي مي‌گردد، افزود: از حضور اساتيد صاحب نظر در اين دفتر براي ارتقاي سطح فعاليت‌هاي آوزشي دانشگاه استفاده خواهيم کرد.

در ادامه مراسم دکتر ضيايي مدير دفتر استعدادهاي درخشان دانشگاه توضيحاتي را در خصوص نحوه انتخاب دانشجويان ممتاز ارائه کرد و يادآور شد: در روند انتخاب دانشجويان ممتاز، فعاليت زيادي با محوريت  انتخاب اعمال نمرات مؤثر در روند انتخاب‌ها و  ممانعت از ضايع شدن کوچکترين حق دانشجو صورت گرفت، که در نهايت مجموعه تلاش‌ها به برگزاري اين مراسم باشکوه منتج شد.

در پايان از 350 تن از دانشجويان ممتاز دانشگاه تقدير بعمل آمد.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها