معرفی 1453 نفر در مقطع کارشناسی از طرف سازمان سنجش به دانشگاه ایلام جهت ثبت نام در سال تحصیلی 1403-1402

خانه خبرها
 دکتر محمديار حسيني مديرکل امور آموزش دانشگاه ايلام، اظهار داشت: 1453 نفر در مقطع کارشناسي در 36 رشته تحصيلي از طرف سازمان سنجش کشور به دانشگاه ايلام جهت ثبت نام در سال تحصيلي 1403-1402 معرفي شده‌اند.

  

    به گزارش روابط عمومي، دکتر  حسيني ضمن اعلام اين خبر اظهار داشت: تعداد پذيرفته شدگان وصول شده از طرف سازمان سنجش در اين مرحله يک هزار و 453 نفر در 36 رشته تحصيلي در 6 دانشکده مي‌باشد، که تا کنون 716 نفر از اين تعدا مراحل ثبت نام خود را گذرانده‌اند.

دکتر حسيني با اشاره به اينکه بر اساس برنامه‌ريزي‌هاي انجام‌شده، ثبت نام در دو مرحله ثبت نام اينترنتي و ارسال فيزيکي مدارک، انجام مي‌شود که البته امروز آخرين فرصت جهت اين کار مي‌باشد. 

مديرکل امور آموزش دانشگاه ايلام با تأکيد بر اينکه وضعيت آموزشي دانشجويان ورودي جديد (1403-1402)  طبق آيين نامه اصلاح شده قوانين آموزشي وزارت علوم  مي‌باشد، که با اندکي تغييرات نسبت به آيين نامه قبلي به معاونين آموزشي دانشکده‌‌ها ابلاغ  شده است، خاطرنشان کرد: به دانشجويان عزيز  توصيه مي‌شود براي دريافت و اطلاع از آخرين قوانين آموزشي سايت دانشگاه ايلام و بخصوص بخش آيين نامه‌ها و اخبار حوزه معاونت آموزشي را مطالعه کنند.

عضو شوراي آموزشي دانشگاه ايلام ابراز اميدواري کرد در سال تحصيلي جديد نيز همچون سال‌هاي گذشته با کوشش‌ها و مجاهدت‌هاي مجموعه مديران، دانشجويان و استادان گام‌هاي بزرگي براي ارتقاء سطح علمي و معنوي دانشگاه ايلام برداشته شود.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها