سند ثبتی اراضی مزرعه آموزشی و پژوهشی دانشگاه ایلام در «محسن آباد» مهران صادر شد

خانه خبرها
دکتر علي‌محمدي رئيس دانشگاه ايلام از صدور سند ثبتي اراضي مزرعه آموزشي و پژوهشي دانشگاه ايلام در «محسن آباد» مهران خبر داد و يادآور شد اين موفقيت بعد از 45 سال محقق شده است.

   

   به گزارش روابط عمومي دانشگاه ايلام، دکتر علي‌محمدي با بيان اين خبر، اظهار داشت: روند واگذاري زمين‌ کشاورزي «محسن آباد» مهران به دانشگاه ايلام و صدور سند آن پيشنه‌اي طولاني دارد. بهره‌برداري از اين اراضي به قبل از انقلاب اسلامي بر مي‌گردد، که در اين مدت زمين مذکور به صورت اجاره‌اي در اختيار دانشگاه ايلام بود و پيش‌بيني شده بود مطابق يک برنامه درازمدت اين اراضي از طرف دانشگاه ايلام آباد شود و بعد از پرداخت اجاره بهاي ساليانه، سند اراضي به نام دانشگاه صادر گردد، اما به دلايل مختلفي اين امر محقق نشد و به تدريج بخش زيادي از از اراضي مذکور از تصرف دانشگاه ايلام خارج شد.

رئيس دانشگاه با بيان اينکه در دوره مديريت قبلي اينجانب (1393-1389)، به شکل جدي در زمينه صدور اين اراضي توجه و پي‌گيري شد و بخشي از مقدمات کار انجام گرفت، افزود: خوشبختانه طي يک سال گذشته تمرکز بيشتري نسبت به حل و فصل اين موضوع صورت گرفت و با پي‌گيري و رايزني‌هاي مستمر و گسترده، در نهايت سند زمين در اوايل شهريور ماه سال جاري صادر گرديد.

دکتر علي‌محمدي تصريح کرد: صدور سند اراضي يد مالکانه و تصرفات دانشگاه در اراضي را بيش از پيش تحکيم مي‌بخشد، لذا در شرايط فعلي، دانشگاه ايلام بدون اجازه هر مرجعي ديگر مي‌تواند هرگونه دخل و تصرفي مطابق قانون در اراضي مذکور را بعمل آورد.

رئيس دانشگاه ايلام با تبريک اين موفقيت به جامعه دانشگاهي دانشگاه ايلام، يادآور شد اين موفقيت مرهون همه کساني است، که در اين راه تلاش کردند و لذا بر خود لازم مي‌دانم از همه اين عزيزان و بويژه همکاران شريفي که در طي يکسال گذشته با پشتکار بيشتري انجام وظيفه کردند، کمال تشکر و قدرداني را به عمل آورم.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها