رئیس دانشگاه ایلام: جهاد دانشگاهی منشأ فعالیت‌های ماندگار و اثربخش در دانشگاه‌ها است

خانه خبرها
دکتر علي‌محمدي رئيس دانشگاه ايلام، گفت: جهاد دانشگاهي بر اساس يک نياز شکل گرفت و تاکنون نيز در سطح ملي و استان منشأ فعاليت‌هاي اثربخش و ماندگاري بوده است.

     به گزارش روابط عمومي، دکتر علي‌محمدي در ديدار با رئيس و جمعي از اعضاي جهاد دانشگاهي استان ايلام، اظهار کرد: جهاددانشگاهي بر اساس يک نياز شکل گرفت و تاکنون نيز در سطح ملي و استان منشاء خدمات فراوان و کارهاي ماندگاري بوده است.

رئيس دانشگاه ايلام با تأکيد بر اينکه امروز فضاي دانشگاه‌هاي استان نيازمند حضور جدي و فعال جهاد دانشگاهي است، تصريح کرد: دانشگاه ايلام از فعاليت‌هاي مؤثر جهاددانشگاهي در اين دانشگاه همواره استقبال کرده و اميدواريم اين فعاليت‌ها استمرار داشته باشد.

دکتر علي‌محمدي ادامه داد: لازم است کارگروه مشترکي بين دانشگاه ايلام و جهاددانشگاهي استان براي برگزاري برنامه‌هاي تأثيرگذار علمي و فرهنگي با محوريت دانشجويان تشکيل شود، تا هم در استان و هم در کشور به عنوان يک الگو معرفي گردد.

رئيس دانشگاه با بيان اينکه خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، يکي از سرمايه‌هاي جهاددانشگاهي است، که همواره در پوشش اخبار دانشگاه ايلام همکاري قابل توجهي داشته است، تصريح کرد: لازم است تا ساز و کاري فراهم شود تا دانشجويان علاقمند با شرکت در کارگاه‌هاي خبرنگاري و فعاليت در اين خبرگزاري، بتوانند مهارت لازم را در اين زمينه کسب کنند.

دکتر علي‌محدي با اشاره به فعاليت‌هاي خبرگزاري بين‌المللي قرآن (ايکنا) در جهاد دانشگاهي، گفت: اين خبرگزاري هم مي‌تواند به پشتوانه دانشجويان علاقمند نقش خود را در فضاي استان و دانشگاه ايفا کند.

رئيس دانشگاه ايلام با اشاره به تقدير رياست محترم جمهور از اين دانشگاه به عنوان دانشگاه برتر کشور در هيجدهمين شهيد رجايي ، تصريح کرد: اين دانشگاه با پشتوانه‌ي تحقيقات و فعاليت‌هاي علمي اعضاي هيأت علمي و دانشجويان تحصيلات تکميلي آماده همکاري با ساير دستگاه‌ها و نهادها براي انجام پژوهش‌هاي کاربردي است.

دکتر علي‌محمدي با اشاره به سفر رئيس جهاددانشگاهي کشور به استان ايلام در روزهاي آينده، گفت: اميدواريم سفر دکتر مسلمي‌ نائيني به اجراي برنامه‌هاي مشترک و اثرگذار دو مجموعه در سطح دانشگاه‌ها کمک کند.

در ابتداي اين نشست دکتر محمد پاکزاد رئيس جهاددانشگاهي استان ايلام گزارشي از فعاليت‌هاي جهاددانشگاهي استان در معاونت‌هاي فرهنگي، پژوهش و آموزش ارائه کرد و از سفر رئيس جهاددانشگاهي کشور به استان در روزهاي آينده خبر داد.

در اين نشست هماهنگي‌هاي لازم براي ديدار رئيس جهاددانشگاهي کشور با رؤساي دانشگاه‌هاي استان انجام شد.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها