برگزاری نشست هم‌اندیشی رئیس و معاون پشتیبانی و منابع انسانی دانشگاه ایلام و یاوران علمی دانشگاه

خانه خبرها

نشست هم‌انديشي دکتر علي‌محمدي رئيس دانشگاه ايلام و دکتر احمدي معاون پشتيباني و منابع انساني دانشگاه با  کارکنان رسمي، پيماني، قراردادي و شرکتي با حضور آقاي لطفي مقدم مدير امور پشتيباني و منابع انساني، آقاي اکبري مدير امور مالي و خانم سياوشي مدير برنامه و بودجه صبح امروز در محل سالن آيت الله حيدري برگزار گرديد.

    به گزارش روابط عمومي دانشگاه ايلام، دکتر «طاهر علي‌محمدي» در اين نشست ضمن اعلام محکوميت حمله ناجوانمردانه رژيم صهيونيستي به بيمارستان «المعمداني» غزه، اظهار داشت: افراد شاغل در سازمان‌ها، ادارات و خصوصاً کارکنان دانشگاه‌ها بايد به دنبال ارائه بهترين عملکرد باشند، لذا اول بايد وظايف محوله را به خوبي بشناسند و با ارتقاي توانمندي‌هاي خود به دنبال ارائه بهترين عملکرد باشند.

رئيس دانشگاه ايلام با بيان اينکه مديريت دانشگاه به تعامل و همفکري با همه اعضاي دانشگاه و از جمله ياوران شريف علمي التزام دارد، يادآور شد: مديريت زمان و دقت در انجام کار بهترين راهکار براي انجام درست وظايف، پيشبرد اهداف دانشگاه و کسب رضايت ارباب رجوع است.

دکتر علي‌محمدي با تأکيد بر رعايت حقوق ارباب رجوع خواهان اهتمام بيش از پيش کارکنان براي خدمات رساني به دانشجويان و ساير مراجعين شد و خاطرنشان کرد: امانت‌داري، مسئوليت ‌پذيري، رازداري و قانونمندي از جمله ويژگي‌هايي است، که کارکنان عزيز بايد براي پيشبرد اهداف دانشگاه به آن ملتزم باشند.

رئيس دانشگاه خواستار حضور و مشارکت فعال و بيش از پيش کارکنان در کارگاه‌ها و سمينارهاي آموزشي شد و افزود: بايد با انجام درست وظايف، از فرصت خدمت به مردم براي کسب رضايت خداوند نهايت استفاده را ببريم.  

در ادامه دکتر احمدي معاون پشتيباني و منابع انساني دانشگاه با اعلام انزجار از جنايت رژيم اشغالگر قدس در قتل و عام مردم غزه و حمله ناجوانمردانه به بيمارستان اين شهر، يادآور شد: اين حرکت سبعانه اوج ددمنشي و جنايت است.

دکتر احمدي در ادامه ضمن تشريح وضعيت بودجه دانشگاه، ابراز اميدواري کرد، که با اتخاذ تمهيدات مقتضي حداکثر رفاهيات را براي همکاران ارجمند فراهم نمائيم.

معاون پشتيباني و منابع انساني دانشگاه با بيان اينکه در راستاي سياست‌هاي ابلاغي دولت مردمي سيزدهم به جهت جهش توليد مسکن و اجراي طرح ملي نهضت مسکن و از آنجائيکه کمک به تأمين مسکن اعضاي دانشگاه همواره يکي از دغدغه‌هاي مهم دکتر علي‌محمدي رئيس دانشگاه ايلام بوده است، گفت: در قالب تفاهم نامه‌اي که در همين چند روز اخير مابين دانشگاه ايلام و اداره کل راه و شهرسازي استان ايلام منعقد شد، تأمين زمين و احداث مجتمع 360 واحدي مسکوني اساتيد و کارکنان دانشگاه ايلام در شهر چوار به مساحت 24 هزارو 788 متر مربع اجرايي مي‌شود.

عضو هيأت رئيسه دانشگاه با اشاره به ابلاغ آئين نامه جديد پرداخت رفاهيات اساتيد و کارکنان، بيان داشت: بعد از تصويب در جلسه هيأت امناي همزمان دانشگاه‌هاي کشور، اين آئين نامه اجرايي خواهد شد.

دکتر احمدي با اشاره به پرداخت‌هاي متعدد رفاهي به کارکنان، يادآور شد: عليرغم مشکلات مالي موجود، مديرت دانشگاه براي ارتقاي سطح رفاهي کارکنان از هيچ تلاشي فروگذار نخواهد بود.

معاون پشتيباني و منابع انساني، افزود: در همين راستا امسال با استفاده از دانش و تجربه همکاران گرامي و آسيب‌شناسي قرارداهاي پيشين، شرايط مناقصه واگذاري بيمه به نحو مطلوبي تهيه گرديد، که ان شاء الله بتواند رضايت کارکنان دانشگاه را فراهم آورد.

ايشان يادآور شد: امسال براي اولين بار، تمامي بيمه نامه‌ها و بيمه تکميلي خدمات درمان بصورت سرجمع به يک بيمه‌گذار واگذار گرديد و از اين ظرفيت براي افزايش نوع خدمات درماني و کاهش هزينه مربوطه براي همکاران استفاده شد.

دکتر احمدي با اشاره به آسفالت راه‌هاي دسترسي سايت اصلي دانشگاه، خاطرنشان کرد: در جهت رفع دغدغه همکاران گرامي، با پي‌گيري و همچنين انعقاد قرارداد، جاده دسترسي به دانشگاه و مسيرهاي اصلي سايت دانشگاه، روکش و آسفالت شد.

عضو هيأت رئيسه دانشگاه با اشاره به برخي تنگناهاي مالي موجود ناشي از اجراي يک حکم سنگين مالي مربوط به مطالبات شرکت تأمين کننده نيروي انساني مربوط به سنوات گذشته، يادآور شد: با لطف خداوند متعال و همکاري همه اعضاي دانشگاه و تدابير اتخاذ شده، شرايط مديريت گرديد، که ان شاء الله  در سه ماه آخر سال به شرايط مطلوب‌تري خواهيم رسيد.

در ادامه مراسم دکتر علي‌محمدي و دکتر احمدي به سؤالات کارمندان پاسخ‌هاي لازم را ارائه کردند و کارمندان نيز پيشنهادات خود را در امور مختلف بيان نمودند.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها