برگزاری نشست هم‌اندیشی مدیران و اساتید در خصوص تدوین طرح تحول نظام آموزشی در دانشگاه ایلام

خانه خبرها
برگزاري نشست هم‌انديشي مديران و اساتيد در خصوص تدوين طرح تحول نظام آموزشي در دانشگاه ايلام

در راستاي برنامه ها و اهداف دولت خدمتگزار سيزدهم و با عنايت به برنامه ها و اهداف وزارت عتف در خصوص تحول نظام آموزش عالي کشور، نشست تدوين طرح تحول نظام آموزشي دانشگاه و ارتقاي کيفيت آموزشي با حضور دکتر کوخايي زاده معاون آموزش و تحصيلات و جمعي از مديران و اساتيد صبح ديروز در محل سالن جلسات حوزه رياست برگزار شد.

     به گزارش روابط عمومي، در اين نشست دکتر کوخايي زاده معاون آموزش و تحصيلات تکميلي دانشگاه با اشاره به تدوين سند تحول آموزش عالي در دولت مردمي سيزدهم در وزارت عتف اظهار داشت: بخشي مهم تحول نظام آموزش عالي بايد در حوزه آموزش اتفاق بيفتد، تا اهداف اين سند مهم اجرايي و عملي گردد.

دکتر کوخايي زاده هدف از برگزاري اين نشست را تدوين سند تحول در دانشگاه ايلام، مطابق طرح جامع و چارچوبي که وزارت علوم، تحقيقات و فناوري تعيين کرده دانست و افزود: تلاش مي‌شود با مشورت مديران، اساتيد و صاحب نظران، سند تحول دانشگاه ايلام بر حسب شرايط موجود و آينده، آمايش سرزميني، اسناد بالادستي، مأموريت‌هاي دانشگاه و نيازهاي جامعه تدوين و ارائه شود.

در ادامه اعضاي جلسه نظرات، مسائل و پيشنهادت مورد نظر خود را مطرح کردند و به بحث و تبادل نظر در زمينه سند تحول نظام آموزشي دانشگاه ايلام پرداختند.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها