پیام تبریک رئیس دانشگاه ایلام به مناسبت عید سعید غدیر خم

خانه خبرها

دکتر طاهر علي‌محمدي رئيس دانشگاه ايلام با صدور پيامي، عيدالله الاکبر غدير خم را تبريک گفت و تأکيد کرد واقعه غدير‌خـم، فصل نويني از هدايت بشريت در امتداد نبوت است.

 به گزارش روابط عمومي دانشگاه ايلام، متن پيام دکتر علي‌محمدي به شرح ذيل است:


                       بسم الله الرحمن الرحيم


"الْيَوْمَ أَكْمَلْتُ لَكُمْ دِينَكُمْ وَ أَتْمَمْتُ عَلَيْكُمْ نِعْمَتِي وَ رَضِيتُ لَكُمُ الإِسْلاَمَ دِينا".


 واقعه عيد غدير،  روز تولد امامت و اعلام وصايت مولاي متقيان امير المومنين عليه السلام در امتداد نبوت است، تا بشريت بسان دوره نبوت، براي رسيدن به کمال و سعادت به واسطه وجود حجت خداوند از الطاف الهي بهره‌مند شود. غدير خم فصلي نويني از هدايت بشريت و استفاده از فيض رحمت الهي با راهنمايي ائمه اطهار عليهم‌السلام مي‌باشد، که رستگاري انسان را به همراه دارد.
 در شرايطي که استکبار با تمام توان و در قالب جنگ ترکيبي به دنبال تضعيف اعتقادات و نااميد کردن توده‌هاي مردم است، مي‌طلبد با پيروي از سيره نظري و عملي مولاي متقيان، ماهيت پليد و پيچيده دشمنان دين خدا را شناخت و اهداف تهاجم آنان را براي مردم تبيين کرد، تا مانع تحقق اهداف شوم معاندان شد.
اينجانب عيدالله الاکبر عيد سعيد غدير خـم را خدمت مردم شريف استان ايلام، جامعه ارجمند دانشگاهي استان و اساتيد، کارکنان و دانشجويان فرهيخته دانشگاه ايلام تبريک و تهنيت عرض مي‌نمايم و اميد دارم نخبگان دانشگاهي در ذيل عنايات آن امام همام در مسير تحقق تمدن نوين اسلامي - ايراني حرکتي شتابان داشته باشند.


                       طاهر علي‌محمدي 
         
            رئيس دانشگاه ايلام

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها