En Ar

تشريح شرايط و فرآيند ثبت نام کار دانشجويي

دانشجويان فقط با مراجعه و ثبت نام در سامانه کار دانشجويي دانشگاه ايلام به آدرس:  http://stdwork.ir/university/ilam/مي‎توانند در واحدهاي مربوطه مشغول به فعاليت شوند.

  به گزارش روابط عمومي، دکتر مجيد ميراب‎بالو مدير امور دانشجويي دانشگاه در تشريح فرآيند ثبت نام و شرايط  کار دانشجويي، بيان داشت: کار دانشجويي به منظور بهره‌گيري از توانمندي‌هاي دانشجويان در پيشبرد امور آموزشي، پژوهشي، فرهنگي، فوق‎برنامه، اداري، خدماتي و رفاهي و ايجاد زمينه‎ براي کسب تجربه علمي و عملي براي دانشجويان و کمک به تأمين بخشي از مخارج تحصيلي آنان تعريف شده است.

مدير امور دانشجويي دانشگاه در زمينه شرايط لازم براي فعاليت دانشجويان در قالب کار دانشجويي، گفت: اعلام نياز و تشخيص واحد بکارگيرنده مبني بر کارآيي دانشجو براي اجراي وظايف محوله، داشتن صلاحيت‎هاي عمومي به تشخيص معاونت دانشجويي و برخورداري از اولويت نسبي نيازمندي در شرايط يکسان (دانشجوياني که در نيمسال‎هاي پس از اشتغال به کار دانشجويي، مشروط شوند از ادامه کار دانشجويي منع مي گردند) از جمله شرايط لازم در اين زمينه است.

دکتر ميراب‎بالو  ضمن درخواست از  بخش‎هاي مرتبط با کار دانشجويي دانشگاه براي توجه ويژه به اين موضوع، اظهار کرد: براي تسهيل در فرآيند کار در اين زمينه، با هماهنگي انجام شده جلسه‎اي با  حضور کارشناسان و مديران امور عمومي دانشکده‎ها در تاريخ  27/1/98  برگزار گرديد و توضيحات لازم در زمينه شرايط جذب، سهيمه واحدها و پرداخت حق الزحمه کار دانشجويي بر حسب بکارگيري دانشجويان کارشناسي، کارشناسي ارشد و دکتري ارائه گرديد.

مدير امور دانشجويي دانشگاه، خاطرنشان کرد: از اين پس، دانشجويان فقط با مراجعه و ثبت نام در سامانه کار دانشجويي دانشگاه ايلام به آدرس: http://stdwork.ir/university/ilam/ ميتوانند در واحدهاي مربوطه مشغول به کار شوند.

دکتر ميراببالو افزود: در اين سامانه، هر دانشجو پس از ثبت مشخصات اوليه و شماره حساب بانک تجارت خود، برنامه کاري هفتگي را در واحد مربوطه ثبت مينمايد  و حضور دانشجو در طول ترم بر اساس ساعات ثبت شده بايستي مورد تاييد کارشناسان اداره رفاه قرار گيرد.

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها