En Ar

نشست رئيس دانشگاه و قائم مقام صندوق رفاه دانشجويان وزارت علوم برگزار گرديد

در راستاي جذب کمک هاي مالي صندوق رفاه دانشجويان، نشست رئيس دانشگاه و قائم مقام صندوق رفاه دانشجويان وزارت علوم برگزار گرديد.

  به گزارش روابط عمومي، نشست دکتر علي اکبري رئيس دانشگاه و دکتر قنبري قائم مقام صندوق رفاه دانشجويان وزارت علوم با حضور دکتر عدالتي معاون دانشجويي، دکتر ميراب بالو سرپرست امور دانشجويي، دکتر شمسايي مدير تربيت بدني و خانم دکتر آزادي رئيس مرکز بهداشت و مشاوره دانشگاه، صيح امروز در محل سالن جلسات حوزه رياست برگزار گرديد.

 در اين نشست دکتر علي اکبري رئيس دانشگاه با اشاره به ارتقاء سطح خدمات رساني در حوزه دانشجويي به دانشجويان، اساتيد و کارکنان دانشگاه، بيان داشت: براي رفاه حال دانشجويان و ارتقاء سطح خدمات رفاهي به آنان، سلف سرويس دانشجويان دختر و پسر بازسازي و بروز رساني شد و رستوران مکمل ارغوان راه اندازي گرديد که مورد استقبال دانشجويان قرار گرفته است.

  رئيس دانشگاه، افزود: در همين مدت مرکز بهداشت، سلامت و مشاوره دانشگاه راه اندازي گرديد که در سه حوزه بهداشت، سلامت و مشاوره خدمات متنوعي را به دانشجويان ارائه مي دهد.

  دکتر علي اکبري، اضافه کرد: در چند سال اخير سرمايه گذاري خوبي در حوزه تربيت بدني و ورزش قهرماني دانشجويان دانشگاه انجام گرفته و بدين لحاظ دانشجويان دانشگاه، عنوان هاي مختلفي را در سطح کشور و منطقه کسب کرده اند که از جمله مي توان به نايب قهرماني تيم فوتسال دختران دانشگاه در آذر در مسابقات فوتسال دختران دانشگاه ها و موسسات آموزش عالي سراسر کشور و دعوت دو تن از اعضاي اين تيم  به اردوي تيم ملي فوتبال بزرگسالان بانوان کشور از سوي فدراسيون فوتبال جمهوري اسلامي ايران اشاره کرد.

  دکتر علي اکبري با اعلام اينکه در چند سال اخير در تمام دانشگاه و در تمامي حوزه ها شاهد تحولات جديد بوده ايم، اظهار کرد: از بدو تأسيس  دانشگاه ايلام تاکنون، موضوع اختلاف با مالکين مشاعي سنددار، هميشه يکي از دغدغه هاي اصلي  بوده که بعد از 44 سال در سال جاري حل و فصل گرديد که فرآيند اداري آن در حال انجام است.

   رئيس دانشگاه در ادامه به وضعيت پروژه هاي عمراني دانشگاه پرداخت و گفت: با حمايت وزارت علوم و اهتمام همکاران اينجانب، طرح هاي عمراني در دانشگاه ايلام در چند سال اخير توسعه مطلوبي داشته اند که ساختمان دانشکده کشاورزي واقع در سايت اصلي دانشگاه و آموزشکده کشاورزي دهلران در سال گذشته افتتاح شد و پروژه ساختمان دانشکده علوم پايه با پيشرفت 85 درصدي، فاز دوم توسعه دانشکده ادبيات و علوم انساني با پيشرفت 60 درصدي، پروژه ساختمان مرکزي (واقع در درب ورودي دانشگاه) با پيشرفت فيزيکي 75 درصدي و پروژه محوطه سازي و احداث راههاي دسترسي با پيشرفت 90 درصدي در حال انجام هستند.

  دکتر علي اکبري، افزود: با بهره برداري از اين پروژه بيش از 40000 متر مربع بر وسعت دانشگاه افزوده خواهد شد.

  در اين نشست، دکتر قنبري قائم مقام صندوق رفاه دانشجويان وزارت علوم با ابلاغ سلام مهندس يزدان مهر رئيس صندوق رفاه دانشجويان وزارت عتف و ابراز خرسندي از روند توسعه مطلوب دانشگاه ايلام و بخصوص تحولات انجام گرفته در حوزه دانشجويي، تأکيد کرد رسالت اصلي صندوق رفاه پرداخت تسهيلات به دانشجويان  داراي شرايط است اما با توجه به انتظاراتي که وجود دارد اين صندوق ارائه کمک هاي مالي به بخش هاي مختلف دانشجويي را براي خود تعريف کرده است و از جمله کمک هاي مالي را به دانشگاه ايلام ارائه داده است.

  دکتر قنبري با اشاره به بازديد و گزارش هايي که در بازديد از دانشگاه ايلام دريافت کرده است، ابراز اميدواري کرد با حسن نظر مقامات وزارت علوم و رئيس صندوق رفاه دانشجويان، زمنيه خوبي براي کمک هاي بيشتر اين صندوق به دانشگاه ايلام فراهم گردد.

  در اين نشست دکتر عدالتي معاون دانشجويي دانشگاه به بيان خواسته ها و انتظارات دانشگاه ايلام از صندوق رفاه دانشجويان پرداخت و سپس دکتر ميراب بالو سرپرست امور دانشجويي، دکتر شمسايي مدير تربيت بدني و خانم دکتر آزادي رئيس مرکز بهداشت، سلامت و مشاوره دانشگاه گزارشي را از حوزه مربوطه ارائه دادند.

 

 

 

  • نشست رئيس دانشگاه و قائم مقام صندوق رفاه دانشجويان وزارت علوم برگزار گرديد
  • نشست رئيس دانشگاه و قائم مقام صندوق رفاه دانشجويان وزارت علوم برگزار گرديد
شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها