En Ar

اهداتنديس فداکاري به خانواده شهداي سلامت

تنديس ملي فداکاري به خانواده دو شهيد مدافع سلامت در ايلام اعطا شد

تنديس ملي فداکاري به خانواده دو شهيد مدافع سلامت در ايلام اعطا شد

ايسنا/ايلام تنديس ملي فداکاري با حضور نماينده ولي‌فقيه در استان ايلام، مسئولان نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌هاي علوم پزشکي و دانشگاه ايلام ،رئيس دانشگاه علوم پزشکي ايلام، مديرکل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان، رئيس جهاددانشگاهي واحد استان، مديرکل بنياد مستضعفان استان، مديرفرهنگي دانشگاه ايلام و مدير بنياد شهيد شهرستان به خانواده‌هاي دو تن از شهداي مدافع سلامت در ايلام اعطا شد.

حجت‌الاسلام‌والمسليمن «الله‌نور کريمي‌تبار» نماينده ولي‌فقيه در استان ايلام در اين  ديدارها ‌ با تسليت به اين خانواده‌ها اظهار کرد: شهادت در راه نجات جان ديگران افتخاري است که نصيب شهداي راه سلامت شده است.

وي گفت: هر چند فقدان اين عزيزان براي اعضاي خانواده‌ سخت است، اما نام شهيد «افسانه حسنوندعموزاده» به عنوان شهيد مدافع سلامت براي هميشه زنده خواهد بود.

نماينده ولي‌فقيه در استان ايلام همچنين با تجليل از خانواده‌ي شهيد «عزالدين رستميان» در حضور مادر اين شهيد مدافع سلامت ، اظهار کرد: اين شهدا که تا آخرين لحظه‌ي زندگي در خدمت سلامت جامعه بوده‌اند نتيجه تربيت صحيح مادران شهيد است.

حجت‌السلام‌والمسلمين «محمدباقر هاشمي» مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه علوم پزشکي ايلام نيز در اين ديدارها، اظهار کرد: شهداي سلامت داراي اجر والا در نزد خدواند هستند و بايد مشکلات خانواده‌هاي اين عزيزان در سريع‌ترين زمان حل شود.

وي با بيان اينکه وزارت بهداشت و بنياد شهيد بايد اين موضوع را رصد کنند، گفت: اميدواريم مشکلات اين عزيزان حل شود.

«جمال اسدي» مديرکل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان ايلام نير در اين مراسم اظهار کرد: کادر بهداشت و بويژه درمان در موضوع کرونا يک جهاد اکبر را  انجام دادند و  اين برهه‌ي حساس ايثارگري را به منصه ظهور گذاشتند.

دکتر «پرويز کريمي» همسر شهيده «افسانه حسنوندعموزاده» نيز ضمن تقدير از مسئولان حاضر در اين ديدار،اظهار کرد:کرونا، ويروس خطرناکي است که حتي اطرافيان مريض جرات نزديک شدن به بيمار را نداشتند اما کادر درمان بويژه پرستاران از نزديک به بيماران رسيدگي مي‌کنند.

وي با بيان اينکه در ابتداي شيوع  اين بيماري از ابتدا با کمبود دارو و تجهيزات و ماسک مواجه بوديم،  اما با تدبير رهبري، اين کمبودها رفع و مشکلات تا حدودي حل شد.

کريمي درباره شخصيت همسر شهيدشان گفت: شخصيت ايشان به گونه‌اي بود که بخشي از حقوق خود را مي‌بخشيد و  صرف امور فرهنگي و مذهبي مي‌کرد.

«ميرزا محمودي» از اعضاي خانواده شهيد رستميان در اين ديدار، اظهار کرد: يکي از بزرگ‌ترين آرزوهاي دکتر رستميان که يکي از با اخلاق‌ترين و مومن‌ترين اعضاي خانواده‌ي ما بودند اين بود که خدمت مقام معظم رهبري برسند که در زمان حيات توفيق پيدا نکردند اما همسر و فرزندان ايشان به خدمت مقام معظم رهبري خواهند رسيد.

در اين ديدار مادر شهيد رستميان، نيز با ذکر ويژگي‌هاي فرزندش از سرکشي مسئولان تقدير کرد.

«سيدغلامرضا حسيني» عضو هيئت علمي جهاددانشگاهي و رئيس واحد استان ايلام نيز ضمن تقدير از تلاش کادر درمان و مدافعان سلامت و تسليت به خانواده‌هاي اين عزيزان، گفت: اين تنديس به پاس زحمات مدافعان سلامت با عنوان تنديس ملي فداکاري براي تقدير از شهداي مدافع سلامت از سوي جهاد دانشگاهي در سراسر کشور طراحي شده است.

وي تصريح کرد: اين تنديس با هدف ارج نهادن به اقدام ارزشمند و زنده نگه داشتن تفکر فداکاري، ايثار و خدمت صادقانه و  شناسايي نمونه‌هاي بارز فداکاري در اقصي نقاط کشور و نهادينه شدن فرهنگ و روحيه ارزشمند فداکاري اعطا مي‌شود.

اهداتنديس فداکاري به خانواده شهداي سلامت
شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها