En Ar

انقلاب اسلامي بصورت پويا، شکوفا و سَيال در راستاي ايجاد تمدن نوين اسلامي در حرکت است

حجت‌الاسلام و المسلمين مهدوي راد مسئول دفتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه ايلام، گفت: انقلاب اسلامي 22 بهمن 1357 بر مبناي اسلام خواهي، عدالت، نفي طاغوت و استکباستيزي شکل گرفت و امروز بصورت پويا، شکوفا و سَيال در راستاي ايجاد تمدن نوين اسلامي در حرکت است.

   به گزارش روابط عمومي، حجت‌الاسلام و المسلمين مهدوي راد مسئول دفتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه ايلام با بيان اينکه يکي از سنت­هاي الهي، نصرت و ياري مؤمنان توسط خداوند است که مشروط به نصرت و ياري دين خدا توسط مؤمنان مي­باشد، اظهار داشت: اين اصل مسلم و محکم قرآني در زمان‌هاي مختلفي از تاريخ بشر خود را نمايان کرده، ايامي که از آن به ايام الله تعبير شده است.

 حجت‌الاسلام و المسلمين مهدوي راد با بيان اينکه شرط تحقق پيروزي و نصرت نه صرفاً عوامل مادي و جريان و سير طبيعي عوامل، بلکه عواملي ديگري مثل ياري مومنان براي تحقق اين امر ضرورت دارد، يادآور شد: در دوراني که غلبه تفکر چپ از يک سو و ليبراليزم از سوي ديگر دنيا را فرا گرفته بود و سخني از دين و رهيافت‌هاي آن در قلمرو جامعه و حکومت خبري نبود و سال‌ها قبل نيچه مرگ خدا را اعلام نموده بود، دوباره خورشيد دين توسط مرداني که اهل ياري خداوند بودند، به پيروزي انقلاب شکوهمندي در 22 بهمن 1357بر مبناي اسلام خواهي، عدالت، نفي طاغوت و استکباستيزي منجر شد.

مسئول دفتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه با اشاره به اينکه ظهور انقلاب اسلامي تمدن غرب را به چالش کشيد و انفتاح تاريخي را در دوران معاصر ايجاد کرد، بيان داشت: امروزه اگر سخن از افول امريکا به عنوان بزرگترين و جدي‌ترين سمبل و حامي ليبرال دموکراسي غرب مطرح مي­شود، بي‌شک يکي از عومل اصلي آن، پيروزي انقلاب اسلامي و گفتمان استکبار ستيزي آن است، که الهام بخش بسياري از مظلومان، مستضعفان و آزاديخواهان عالم شده و اميد مبتني برخودباوري و معنويت گرايي را رونق بخشيده است.

حجت‌الاسلام و المسلمين مهدوي راد، تأکيد کرد: اکنون که بيش از چهار دهه از عمر انقلاب اسلامي مي‌گذرد، مي‌بينيم که اين انقلاب بصورت پويا، شکوفا و سِيال به سوي تشکيل تمدن نوين اسلامي با محوريت انقلاب جهاني مهدوي در حال حرکت است.

مسئول دفتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه ايلام با بيان اينکه، اکنون نصرت و ياري دين و انقلاب اسلامي، رسالت وارثان اين انقلاب شکوهمند است، اظهار داشت: دو رسالت اساسي بر دوش دانشگاهيان و نخبگان جامعه به عنوان بخشي از وارثان اين انقلاب مقدس، قرار دارد. نخست رسالت بلند مدت، و مبتني بر فراهم آوردن نرم‌افزار تمدن نوين اسلامي از طريق توليد علم با محوريت نگاه ديني و توحيدي است و ديگري رسالت کوتاه مدت مبتني بر تبيين ماهيت و مباني انقلاب اسلامي، شناخت دستاوردها، فرصت‌ها و ظرفيت دروني و بيروني انقلاب و آسيب‌شناسي آن، در راستاي پرورش نسل جوان فرهيخته در تراز جمهوري اسلامي، براي ايجاد تمدن نوين اسلامي مي‌باشد.  

حجت‌الاسلام و المسلمين مهدوي راد، افزود: اگر اين دو مهم محقق گردد، قطعاً نصرت و ياري دين خداوند تحقق خواهد يافت، که زمينه ساز ياري خداوند جهت تحقق هدف اصلي اين انقلاب يعني ظهور خورشيد ولايت مهدوي خواهد بود، ان شاالله.

انقلاب اسلامي بصورت پويا، شکوفا و سَيال در راستاي ايجاد تمدن نوين اسلامي در حرکت است
شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها