En Ar

اعتبارات شبکه آزمايشگاهي در سال 1400 اعلام شد

به گزارش پايگاه خبري شبکه آزمايشگاهي فناوري هاي راهبردي، رضا اسدي‌فرد مدير شبکه آزمايشگاهي فناوري‌هاي راهبردي معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري گفت: در سال جاري براي گسترش پژوهش هاي آزمايشگاهي در کشور برنامه‌ها و طرح‌هاي ويژه‌اي داريم که يکي از آنها ارائه 100 ميليون ريال اعتبار با تخفيف 50 درصدي به اعضاي هيات علمي سراسر کشور است.

وي افزود: شبکه آزمايشگاهي با ارائه اين اعتبارات سعي مي کند، زمينه را براي دست يابي محققان، دانشجويان، اساتيد و فعالان حوزه آزمايشگاهي در کشور به تجهيزات و خدمات اين حوزه فراهم کند.

به گفته اسدي‌فرد، طرح ديگر اين شبکه در سالي که در ابتداي آن هستيم ارائه 40 ميليون ريال اعتبار با تخفيف 50 درصد به دانشجويان کارشناسي ارشد، دکتري و پسا دکتري است که اين کار به افزايش نقش‌آفريني دانشگاه‌ها در حوزه آزمايشگاهي منجر مي شود.

مدير شبکه آزمايشگاهي فناوري‌هاي راهبردي معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري همچنين با اشاره به اينکه در طرح‌هاي ويژه امسال شبکه، تخفيفاتي براي اعضاي جديد باشگاه مشتريان نيز در نظر گرفته شده است، بيان کرد: اين اعضا مي‌توانند از طرح 5 ميليون ريال با تخفيف 20 درصد برخوردار شوند.

پژوهشگران و دانشگاهيان مي توانند براي ثبت نام و استفاده از اين اعتبارات به سايت باشگاه مشتريان شبکه آزمايشگاهي به نشاني My.LabsNet.ir مراجعه نمايند.


 
اعتبارات شبکه آزمايشگاهي در سال 1400 اعلام شد
شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها