En Ar

هديه ويژه شبکه آزمايشگاهي به اعضاي هيات علمي جوان

به گزارش پايگاه خبري شبکه آزمايشگاهي فناوري ‌هاي راهبردي، نيروي انساني جوان، خلاق و دانش‌آموخته از ستون‌هاي اصلي و محور توسعه پژوهش و رونق دهنده اقتصاد دانش ‌بنيان به شمار مي‌رود. در همين راستا و بر اساس نقشي که خدمات آزمايشگاهي در توسعه فناوري‌ها و پيشبرد پژوهش‌هاي کاربردي ايفا مي‌کند، شبکه آزمايشگاهي فناوري هاي راهبردي اعتبار‌ ويژه‌اي را براي اعضاي هيئت علمي جوان سراسر کشور در نظر گرفته است.

بر اين اساس آن دسته از اعضاي هيئت علمي که کم‌تر از 5 سال از تاريخ شروع فعاليت آن‌ها به عنوان هيئت علمي گذشته است، مي‌توانند از طريق باشگاه مشتريان شبکه آزمايشگاهي فناوري‌هاي راهبردي علاوه بر ساير اعتبارات فعال در اين باشگاه از اعتبار 60 ميليون ريالي با تخفيف 75 درصد نيز بهره‌مند شوند.

متقاضيان براي استفاده از اين طرح کافي است پس از عضويت در پايگاه اينترنتي باشگاه مشتريان شبکه آزمايشگاهي به نشاني My.Labsnet.ir طرح «اعتبار ويژه اعضاي هيئت علمي جوان» را انتخاب نموده و مدراک مورد نياز را بارگذاري نمايند، تا پس از بررسي کارشناسان شبکه، اعتبار براي ايشان فعال گردد.

باشگاه مشتريان شبکه آزمايشگاهي فناوري هاي راهبردي براي تسهيل در دريافت خدمات آزمايشگاهي در سال 1394 ايجاد شده است و اعتبارات متنوعي را به اعضاي هيئت علمي، دانشجويان، شرکت هاي دانش بنيان و خلاق ارايه مي دهد.

هديه ويژه شبکه آزمايشگاهي به اعضاي هيات علمي جوان
شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها