En Ar

هديه ويژه شبکه آزمايشگاهي به مناسبت روز دانشجو و هفته پژوهش

به گزارش پايگاه خبري شبکه آزمايشگاهي فناوري‌هاي راهبردي، با نزديک شدن به روز دانشجو و هفته پژوهش، باشگاه مشتريان شبکه آزمايشگاهي هديه اي را براي حمايت و رونق پژوهش‌هاي فناورانه در نظر گرفته است. در اين طرح ويژه، دانشجويان و اعضاي هيئت علمي سراسر کشور مي‌توانند تا 25 آذرماه با ثبت نام در اين باشگاه و انتخاب طرح «اعتبار هديه به مناسب روز دانشجو و هفته پژوهش سال 99» از 5 ميليون ريال اعتبار با تخفيف 90 درصدي تا 30 دي‌ماه استفاده نمايند. همچنين پژوهشگران سراسر کشور مي‌توانند علاوه بر اعتبار مذکور از ساير اعتبارات فعال در باشگاه مشتريان شبکه آزمايشگاهي نيز بهره‌مند گردند.

 

دانشجويان، و اعضاي هيئت علمي به منظور ثبت نام و بهره مندي از طرح‌هاي اعتباري باشگاه مشتريان مي‌توانند با مراجعه به آدرس اينترنتي My.Labsnet.ir پس از ثبت نام و انتخاب طرح هاي مورد نظر، تنها با ارايه شماره ملي خود به آزمايشگاه‌هاي عضو اين شبکه، خدمات آزمايشگاهي را ارزانتر دريافت نمايند.

 

باشگاه مشتريان شبکه آزمايشگاهي فناوري‌هاي راهبردي معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري در راستاي حمايت از پژوهشگران، دانشجويان، اعضاي هيئت علمي و شرکت هاي دانش بنيان در سال 1394 تشکيل شده است و تا کنون بيش از 100 هزار عضو براي بهره‌مندي از خدمات و اعتبارات آن، به اين باشگاه پيوسته اند.


 
هديه ويژه شبکه آزمايشگاهي به مناسبت روز دانشجو و هفته پژوهش
شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها