بیانیه راهبرد مشارکت دانشگاه ایلام

دانشگاه ايلام در جهت انجام ماموريت سازماني خود تلاش مي کند با برنامه محوري، نگاه سيستمي و توان کارشناسي خدمات باکيفيتي را به شايستگي و در چارچوب وظايف قانوني خود به ذينفعان ارائه نمايد. 

ارائه خدمات علمي، دقيق، کارشناسي، به روز و صادقانه در چارچوب نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران در صدر ارزش هاي سازماني ما قرار دارد.

هر سازماني در راستاي تحقق اهداف، اجراي مأموريت ها و ارائه خدمت به مردم، نيازمند توجه کامل مخاطبان خود مي باشد. بديهي است بدون توجه مردم و بدون دريافت بازخوردهاي حاصل از تعاملات دوسويه ، انتخاب راهبرد هاي ارائه خدمت، سخت و ناممکن مي گردد. به بيان ديگر ارائه خدمت به نحو شايسته زماني امکان پذير است که مخاطب، ميزان رضايتمندي خود را از دريافت خدمات اعلام ، تعامل و مشارکت خود را کامل نمايد. سازماني در ارائه خدمت موفق تر است که بتواند نظرات، پيشنهادات و انتقادات مخاطبين خود را دريافت و بر اساس آن راهبردهاي مناسبِ جلب رضايت را در چهارچوب قانون اتخاذ نمايد.

در اين راستا دانشگاه ايلام بر خود لازم مي داند نظرات، پيشنهادات و انتقادات آحاد مردم بويژه از سوي نخبگان، متخصصين ، صاحب نظران، مديران و کارشناسان  را گردآوري و راهکارهاي افزايش کيفيت خدمات را تدوين نمايد.

شما مي توانيد نظرات خود را از طريق دفتر بررسي ايده ها، نظرات و انتقادات در آدرس https://ilam.ac.ir/idea را براي ما ارسال نماييد.

همچنين صفحه تماس با ما شيوه هاي ارتباط با واحدهاي مختلف دانشگاه را اعلام نموده است.

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها