En Ar

قابل توجه پذیرفته شدگان بدون آزمون سال 1398 دانشگاه ایلام

بنام خدا

قابل توجه پذیرفته شدگان بدون آزمون سال 1398 دانشگاه ایلام

با سلام و تبریک به مناسبت قبولی در آزمون سراسری و ورود به دانشگاه ایلام، بر اساس برنامه ریزی بعمل آمده، ثبت نام و پذیرش در دانشگاه ایلام بر اساس برنامه زیر می باشد. خواهشمند است با هدف جلوگیری از بی نظمی و ثبت نام هرچه آسانتر، مراحل زیر را به ترتیب انجام داده و از جابجایی زمانها خودداری فرمایید.

بطورکلی ثبت نام از پذیرفته شدگان در دانشگاه ایلام طی سه مرحله انجام می گیرد:

الف- ثبت نام آموزشی

الف-1- مرحله ثبت نام اینترنتی

این مرحله از ثبت نام بصورت اینترنتی از روز چهارشنبه 10/7/98 تا جمعه 12/7/98 بصورت غیرحضوری انجام گرفته و نیاز به مراجعه دانشجو به دانشگاه نمی باشد. این مرحله از ثبت نام شامل:

- ابتدا دانشجو با مراجعه به آدرس https://uid.ilam.ac.ir/reg با وارد نمودن کد ملی بعنوان شناسه کاربری و رمز عبور (تکرار برای شناسه و رمز عبور) جهت دریافت کد کاربری و پسورد یکتا (که در تمام مراحل تحصیل کاربردی و با اهمیت است) اقدام نمایید. این شناسه پس از پایان عملیات به شماره موبایل شما ارسال خواهد شد (سامانه فوق از روز چهارشنبه 10/7/1398 برای دانشجویان فعال خواهد بود).

- در مرحله بعد با مراجعه به سامانه آموزشی دانشگاه به آدرس http://edu.ilam.ac.ir/home/Default.htm (سیستم گلستان دانشگاه ایلام) مراجعه نموده و از قسمت ورود به سیستم با استفاده از شناسه کاربری و رمز عبور (که در مرحله قبل پیامک شده است) وارد سامانه شده و با استفاده از راهنمای ثبت نام دانشجویان جدیدالورود نسبت به ثبت مشخصات اقدام نمایید.

* بدون دریافت کد کاربری یکتا، امکان ثبت نام حضوری و صدور کارت دانشجویی وجود ندارد.

* اطلاعات وارد شده متعاقباً توسط آموزش دانشگاه صحت سنجی شده و مسئولیت صحت اطلاعات بعهده دانشجو می باشد.

 

 

- فرمهای زیر را دانلود کرده، تکمیل و در زمان ثبت نام حضوری تحویل نمایید:

 

الف-2- ثبت نام حضوری

در این مرحله از ثبت نام دانشجو به ترتیب جدول زیر در محل دانشگاه ایلام (آدرس: ایلام-بلوار پژوهش-دانشگاه ایلام-ساختمان قلم چی- کتابخانه مرکزی) حضور پیدا کرده و نسبت به ثبت نام اقدام می نماید.

* ثبت نام حضوری آموزشکده کشاورزی دهلران در محل دانشکده دهلران انجام خواهد شد.

حرف اول نام خانوادگی

تاریخ مراجعه

الف –ب -پ– ت – ث – ج – چ-ح– خ- د – ذ – ر – ز – ژ – س

شنبه 13/7/1398

– ش –ص – ض – ط – ظ -ع – غ – ف – ق- ک – گ –ل – م – ن – و – ه – ی

یکشنبه 14/7/1398

 

 

در این مرحله دانشجو ضمن مراجعه به محل ثبت نام، مدارک زیر را به واحدها مربوطه تحویل می نماید:

- اصل و کپی مدرک پیش دانشگاهی و ریزنمرات پیش دانشگاهی

- اصل و کپی مدرک دیپلم و ریزنمرات دوره متوسطه ( کارنامه 102 واحدی)

- کپی تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی

- 12 قطعه عکس

- قبض پستی ارزش تحصیلی پیش دانشگاهی (لازم است دانشجو قبلاً جهت اخذ این رسید پستی به دفاتر پیشخوان دولتی در شهر خود یا شهر محل قبولی مراجعه نمایند). برای دانش آموزان نظام آموزشی 3-3-6 قبض پستی ارزش تحصیلی دیپلم ارائه شود.

- فرم 602 (گزارش کلی سوابق تحصیلی پایه های دهم تا دوازدهم) که بایستی از مدرسه محل تحصیل اخذ گردد (مخصوص دانش آموزان نظام آموزشی 3-3-6)

- اصل کارنامه تحصیلی سه سال آخر دبیرستان (مخصوص نظام آموزشی 3-3-6)

- اصل و کپی کارت پایان خدمت یا معافیت یا دفترچه آماده به خدمت برای آقایان (یا هر مدرک دیگر که نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه باشد).

- کپی صفحه اول دفترچه  بیمه درمانی  (درصورت دارا بودن) اعم از خدمات درمانی ،تامین اجتماعی و.....

- فرم های تکمیل شده که قبلاً دریافت و تکمیل شده اند.

- واریز مبلغ 275000 ریال (معادل 27500 تومان) به حساب شماره 1917076215 بنام حساب سپرده دانشگاه ایلام (قابل پرداخت در تمامی شعب بانک تجارت) و ارائه فیش واریزی.

ثبت نام پذیرفته شدگان در محل دانشگاه به ترتیب زیر صورت می گیرد:

1- اخذ شماره ثبت نام از محل (با رنگهای متفاوت برای خانمها و آقایان)

2- ورود به محل ثبت نام بر اساس شماره های اعلامی در محل

3- دریافت شماره دانشجویی

4- تحویل مدارک ثبت نامی ذکر شده به مسئول دریافت مدارک

5- دریافت معرفی نامه جهت انتخاب واحد و امور رفاهی

6- دریافت کارت دانشجویی

7- مراجعه به میز دانشکده مربوطه (در محل) جهت انتخاب واحد و تحویل مدارک درخواستی

  • لازم بذکر است آقایان مشمول نظام وظیفه جهت صدور معافیت تحصیلی دانشجویی دقت کامل نموده و به نماینده مربوطه مراجعه تا به پلیس + 10 معرفی گردند.

ب- ثبت نام امور فرهنگی

  1. برای شناسایی توانمندی­ها و استعدادهای شخصی خود لطفا پرسشنامه فرهنگی دانشجویان  را تکمیل و به کارشناس فرهنگی مستقر در محل ثبت نام تحویل نمایید.
  1. برای راهنمایی و مشاوره به دانشجویان ورودی جدید، دانشجویان فعال فرهنگی با کارت شناسایی در محل ثبت نام آماده ارائه خدمت هستند.
  2. برای فعالیت دانشجویی در انجمن­های علمی دانشجویی، تشکل­های سیاسی، کانون­های فرهنگی، مذهبی و هنری به دانشجویان فعال فرهنگی مستقر ثبت نام و کارشناس فرهنگی مراجعه نمایید.
  3. برای آشنایی با معاونت فرهنگی و اجتماعی به بنرها و پلاکاردهای نصب شده در محل ثبت نام و محوطه دانشگاه توجه و یا به ساختمان معاونت فرهنگی مراجعه نمایید.

 

ج- ثبت نام رفاه دانشجویی

الف- 1- ثبت نام اینترنتی: در این مرحله بایستی در پورتال دانشجویی صندوق رفاه وزارت علوم به آدرس زیر ثبت نام و شماره پرونده دریافت گردد تا در ثبت نام حضوری تحویل گردد.

 bp.swf.ir                             

                  

 

سپس دانشجویان گرامی جهت تشکیل پرونده مشاوره در دانشگاه لطفاً به آدرسهای زیر مراجعه و نسبت به تکمیل فرمها اقدام نموده و روز ثبت نام کارنامه را به کارشناس مربوطه تحویل نمایند.

لینک کارنامه سلامت روان:

http://portal.saorg.ir/mentalhealth

لینک کارنامه سلامت جسم:

http://portal.saorg.ir/physicalhealth

الف-2- مراجعه حضوری: در این مرحله دانشجو بایستی نسبت به تکمیل و تحویل مدارک زیر اقدام نماید:

  • نامه اداره آموزش مبنی بر انجام ثبت نام آموزش
  • ارائه شماره پرونده پورتال دانشجویی صندوق رفاه
  • تکمیل فرم تسهیلات رفاهی (pdf)
  • اصل شناسنامه
  • اصل کارت ملی

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام خوابگاه ها

1-پرداخت ودیعه خوابگاه ویژه دانشجویان متقاضی خوابگاه به مبلغ 100000 ریال (یکصد هزار تومان) به حساب قرض الحسنه دانشجویان به شماره حساب 1917068298 بانک تجارت بنام معاونت دانشجویی دانشگاه ایلام و ارائه فیش واریزی

2-کپی شناسنامه

3-کپی کارت ملی

4-پوشه فنردار

5-عکس4 *3 یک قطعه

6- مطالعه و تکمیل اطلاعات و فرمهای سراهای دانشجویی (pdf)

*  دانشجویانی که دارای حکم و عناوین قهرمانی در رشته های مختلف ورزشی و یا دارای مدرک مربیگری و داوری می باشند به نماینده مدیریت تربیت بدنی مستقر در محل مراجعه نمایند.

نکات مهم:

1- خواهشمند است برای انجام بهینه ثبت نام، مراحل و موارد فوق را رعایت نموده و از مراجعه غیرضروری و بدون رعایت زمان اجتناب فرمایید.

2- با توجه به محدودیتهای زمانی و مکانی در محل ثبت نام، از درخواست فرم و ثبت نام اینترنتی در محل اجتناب نموده و در صورت عدم انجام ثبت نام اینترنتی به بخش خصوصی دانشگاه یا باجه های داخل شهر مراجعه گردد.

3- برای رفاه حال پذیرفته شدگان و اولیای گرامی نمازخانه دانشگاه جهت استراحتی کوتاه مهیا شده است.

4- در صورت عدم اتمام مراحل ثبت نام، غذاخوری دانشگاه در ایام ثبت نام پذیرای دانشجویان و اولیای گرامی برای ناهار می باشد.

5- برای سهولت مراجعه به محل ثبت نام و انجام به موقع، نقشه دانشگاه با ذکر محلهای مهم در انتهای این اطلاعیه آورده شده است. خواهشمند است پس از پارک وسیله نقلیه در پارکینگ عمومی به محل ثبت نام مراجعه و بر اساس راهنمای تنظیم شده اقدام به ثبت نام نمایید.

6- کلاسهای درسی بر اساس فرم انتخاب واحد که به دانشجو تحویل شده است تشکیل و حضور دانشجو از تاریخ دوشنبه 14/7/1398 در کلاسهای درسی الزامی می باشد. در صورت هرگونه ابهام در مورد مکان یا زمان کلاسها به آموزش دانشکده مربوطه مراجعه نمایید.

7- هیچگونه درخواست مهمان و یا انتقال به دانشگاههای دیگر در نیمسال پذیرفته نمی باشد و موارد درخواستی پس از اتمام نیمسال اول تحصیل با ثبت نام از طریق پورتال وزارت علوم  قابل بررسی می باشد.

8- دانشجویانی که از طریق آزمون سراسری (با آزمون) در دانشگاه ایلام پذیرفته شده ولی تاکنون موفق به ثبت نام نشده اند می توانند در روزهای یاد شده به دانشگاه مراجعه نمایند.

8- نقشه راهنمای محل ثبت نام و سایر قسمتهای دانشگاه در ادامه ارائه شده است.

 

 


شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها