En Ar

مراحل ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون سراسری 1398 دوره کارشناسی ارشد دانشگاه ایلام

با سلام و عرض تبریک به مناسبت قبولی در آزمون سراسری کارشناسی ارشد و ورود به دانشگاه ایلام، ثبت­ نام و پذیرش در دانشگاه ایلام در دو مرحله و براساس برنامه زیر صورت می­ پذیرد. خواهشمند است با هدف تسریع در ثبت نام و جلوگیری از بی­ نظمی، مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید.

 

أ: ثبت نام آموزشی

الف- مرحله اول :ثبت ­نام الکترونیکی

این مرحله از ثبت ­نام بصورت الکترونیکی از روز چهارشنبه مورخ 20 شهریور لغایت روز یکشنبه مورخ 24 شهریور بصورت غیرحضوری انجام گرفته و در این مرحله نیاز به مراجعه دانشجو به دانشگاه نمی­باشد.

ثبت ­نام الکترونیکی به ترتیب زیر انجام می­شود:

1- مراجعه به آدرس https://edu.ilam.ac.ir  (سیستم گلستان دانشگاه ایلام)

* انجام کلیه­ ی مراحل ثبت­نام الکترونیکی اعم از: آموزشی، فرهنگی، رفاه، امور خوابگاهها و ... و تکمیل فرمهای مربوطه و چاپ آنها به منظور ارائه در مرحله ثبت­ نام حضوری الزامیست.

2- مطالعه راهنمای ثبت­ نام دانشجویان جدیدالورود در سیستم گلستان (صفحه اول_راهنمای ثبت نام غیر حضوری)

* نام کاربری =  شماره داوطلبی+981f

* رمز عبور = کد ملی

 

- چاپ گزارش نهایی ثبت­ نام الکترونیکی جهت ارائه به دانشگاه در زمان ثبت­ نام حضوری.

* اطلاعات وارد شده متعاقباً توسط اداره تحصیلات تکمیلی دانشگاه صحت بررسی شده و مسئولیت صحت اطلاعات بعهده دانشجو می­باشد.

** بدیهی است عدم ثبت ­نام به موقع الکترونیکی به منزله انصراف از تحصیل می­باشد.

 

 

ب- مرحله دوم: ثبت نام حضوری

در این مرحله از ثبت­ نام لازم است پذیرفته ­شدگان پس از انجام ثبت نام الکترونیکی، جهت انجام ثبت ­نام حضوری در (روز دوشنبه مورخ 25 شهریور لغایت روز سه­ شنبه مورخ 26 شهریور از ساعت هشت صبح لغایت 14 ظهر) در محل ثبت­ نام به آدرس ( ایلام- بلوار پژوهش- دانشگاه ایلام- ساختمان قلم چی- سالن همکف) حضور پیدا کرده و نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

مدارک لازم جهت ارائه در ثبت ­نام حضوری:

1- تصویر تمام صفحات شناسنامه (دو نسخه)

2- تصویر کارت ملی (دو نسخه از پشت و رو)

3- شش (6) قطعه عکس سه در چهار تمام رخ تهیه شده در سال جاری.

4- اصل یا گواهی موقت مدرک کارشناسی با درج تاریخ دانش ­آموختگی و معدل کل به همراه دو نسخه تصویر از آن. (فارغ التحصیل حداکثر تا تاریخ 31 شهریور 1398)

*پذیرفته­ شدگانی که به دلایلی قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی نمی­ باشند لازم است فرم معدل کارشناسی (فرم شماره 2) را تکمیل و همراه سایر مدارک تحویل دهند. بدیهی است مهلت تحویل اصل یا گواهی موقت این قبیل پذیرفته­ شدگان تاریخ 15 مهر 1398 می­باشد.

** پذیرفته­ شدگانی که تاریخ فارغ ­التحصیلی آنها بعد از 30 یهمن 1397 می­باشد لازم است علاوه بر مدرک کارشناسی یا گواهی موقت، گواهی معدل خود (فرم شماره 5) تا 30 بهمن 1397 که به تایید دانشگاه محل اخذ مدرک رسیده باشد را ارائه نمایند.

5- اصل یا گواهی موقت مدرک کاردانی با درج تاریخ دانش ­آموختگی و معدل کل به همراه دو نسخه تصویر از آن. (ویژه دانش ­آموختگان مقطع کارشناسی ناپیوسته)

6- پذیرفته­ شدگان شاغل در آموزش و پرورش لازم است قبل از ثبت­ نام، گواهی موافقت بدون قید وشرط با ادامه تحصیل (خطاب به دانشگاه ایلام) و همچنین موافقت با ارسال تاییدیه تحصیلی و ریزنمرات مقطع قبلی(خطاب به دانشگاه محل اخذ مدرک قبلی) را ارائه نمایند.

7- تکمیل و ارائه برگ تقاضانامه بهره ­مندی از مزایای آموزش رایگان ویژه پذیرفته ­شدگان دوره روزانه (فرم شماره4)

8- اصل و کپی کارت پایان خدمت یا معافیت یا دفترچه آماده به خدمت برای آقایان (یا هر مدرک دیگر که نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه باشد).

*تکمیل فرم درخواست صدور معافیت جهت ارائه به پلیس +10 (فرم درخواست معافیت) برای داوطلبانی که کارت پایان خدمت یا معافیت ندارند، ضروری است.

9- تکمیل فرم مربوط به اطلاعات و آدرس دقیق محل تحصیل دوره کارشناسی (فرم اطلاعات آدرس)

10- کپی صفحه اول دفترچه بیمه درمانی (درصورت دارا بودن) اعم از خدمات درمانی، تامین اجتماعی و ...

11- تکمیل فرم پرسشنامه عمومی دانشجویان کارشناسی ارشد (فرم پرسشنامه).

12- تکمیل گواهی تایید شده توسط دانشگاهها یا موسسه آموزش عالی محل اخذ کارشناسی (فرم شماره یک ویژه پذیرفته­ شدگان بدون آزمون استعدادهای درخشان)

13- فیش 12.000 ریال به نام دانشگاه پیام نور شعبه بنفشه تهران به شماره حساب 2178609001007 بانک ملی - ویژه دانش آموختگان مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور که تاریخ فارغ التحصیلی آنها قبل از 1394 می باشد.

 

ثبت نام پذیرفته شدگان در محل دانشگاه به ترتیب زیر صورت می گیرد:

1- اخذ شماره ثبت نام از محل

2- ورود به محل ثبت نام بر اساس شماره­ های اعلامی در محل

3- دریافت شماره دانشجویی

4- تحویل مدارک ثبت نامی ذکر شده به مسئول دریافت مدارک

5- دریافت معرفی ­نامه جهت انتخاب واحد و امور رفاهی

6- مراجعه به میز دانشکده مربوطه (در محل) جهت انتخاب واحد و تحویل مدارک درخواستی

 

ب- ثبت نام امور فرهنگی

  1. برای شناسایی توانمندی­ها و استعدادهای شخصی خود لطفا پرسشنامه فرهنگی دانشجویان  را تکمیل و به کارشناس فرهنگی مستقر در محل ثبت نام تحویل نمایید.

*پرسشنامه امور فرهنگی

  1. برای راهنمایی و مشاوره به دانشجویان ورودی جدید، دانشجویان فعال فرهنگی با کارت شناسایی در محل ثبت نام آماده ارائه خدمت هستند.
  2. برای فعالیت دانشجویی در انجمن­های علمی دانشجویی، تشکل­های سیاسی، کانون­های فرهنگی، مذهبی و هنری به دانشجویان فعال فرهنگی مستقر ثبت نام و کارشناس فرهنگی مراجعه نمایید.
  3. برای آشنایی با معاونت فرهنگی و اجتماعی به پوسترهای نصب شده در محل ثبت نام و محوطه دانشگاه توجه و یا به ساختمان معاونت فرهنگی مراجعه نمایید.

 

ج- ثبت نام رفاه دانشجویی

1- ثبت نام اینترنتی: در این مرحله بایستی در پورتال دانشجویی صندوق رفاه وزارت علوم به آدرس زیر ثبت نام و شماره پرونده دریافت گردد تا در ثبت نام حضوری تحویل گردد.

 bp.swf.ir                             

                  

 

سپس دانشجویان گرامی جهت تشکیل پرونده مشاوره در دانشگاه لطفاً به آدرسهای زیر مراجعه و نسبت به تکمیل فرمها اقدام نموده و روز ثبت نام کارنامه را به کارشناس مربوطه تحویل نمایند.

لینک کارنامه سلامت روان:

http://portal.saorg.ir/mentalhealt

لینک کارنامه سلامت جسم:

http://portal.saorg.ir/physicalhealth

2- مراجعه حضوری: در این مرحله دانشجو بایستی نسبت به تکمیل و تحویل مدارک زیر اقدام نماید:

  • نامه اداره آموزش مبنی بر انجام ثبت نام آموزش
  • ارائه شماره پرونده پورتال دانشجویی صندوق رفاه
  • تکمیل فرم تسهیلات رفاهی (word یا pdf)
  • اصل شناسنامه
  • اصل کارت ملی

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام خوابگاه ها

1-پرداخت ودیعه خوابگاه ویژه دانشجویان متقاضی خوابگاه به مبلغ 100.000 ریال (یکصد هزار تومان) به حساب قرض الحسنه دانشجویان به شماره حساب 1917068298 بانک تجارت بنام معاونت دانشجویی دانشگاه ایلام و ارائه فیش واریزی

2-کپی شناسنامه

3-کپی کارت ملی

4-تکمیل فرم مشخصات فردی (word یا pdf)

5-پوشه فنردار

6-عکس4 *3 یک قطعه

*  دانشجویانی که دارای حکم و عناوین قهرمانی در رشته های مختلف ورزشی و یا دارای مدرک مربیگری و داوری می باشند به نماینده مدیریت تربیت بدنی مستقر در محل مراجعه نمایند.

 

 

نکات مهم:

1- بدون انجام ثبت­ نام الکترونیکی از مراجعه جهت ثبت ­نام حضوری خودداری گردد.

2- با عنایت به لزوم درج  به موقع معدل و تاریخ فارغ ­التحصیلی و دانشگاه محل اخذ مدرک قبلی در سامانه مغایرت معدل سازمان سنجش، قبل از ارائه مدارک تحصیلی، امکان ثبت ­نام هیچ دانشجویی وجود ندارد.

3- خواهشمند است برای انجام بهینه ثبت­ نام، مراحل و موارد فوق را رعایت نموده و از مراجعه غیرضروری و بدون رعایت زمان اجتناب فرمایید.

4- برای رفاه حال پذیرفته شدگان و اولیای گرامی نمازخانه دانشگاه جهت استراحتی کوتاه مهیا شده است.

5- در صورت عدم اتمام مراحل ثبت نام، غذاخوری دانشگاه در ایام ثبت نام پذیرای دانشجویان و اولیای گرامی برای ناهار می باشد.

6- برای سهولت مراجعه به محل ثبت نام و انجام به موقع، نقشه دانشگاه با ذکر محلهای مهم در انتهای این اطلاعیه آورده شده است. خواهشمند است در تاریخ مشخص شده به محل ثبت ­نام مراجعه و بر اساس راهنمای تنظیم شده اقدام به ثبت ­نام نمایید.

7- کلاسهای درسی بر اساس فرم انتخاب واحد که به دانشجو تحویل داده می­شود تشکیل و حضور دانشجو از تاریخ شنبه 30 شهریور 1398 در کلاسهای درسی الزامی می­باشد. در صورت هرگونه ابهام در مورد مکان یا زمان کلاسها به آموزش دانشکده مربوطه مراجعه نمایید.

 

با آروزی موفقیت

مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام

 

فرم شماره 3

 

نقشه راهنمای محل ثبت نام و سایر قسمتهای دانشگاه


شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها