اطلاعیه نهایی ثبت نام ترم تابستانه

راهنماي ثبت نام ترم تابستاني سال  1400دانشگاه ايلام

به اطلاع دانشجويان عزيز متقاضي شرکت در دوره ترم تابستاني مجازي دانشگاه ايلام مي رساند که با توجه به شرايط خاص بيماري کوئيد 19 در کشور، جهت تسهيل در فرآيند ثبت نام و با هدف جلوگيري از اتلاف وقت، مراحل ثبت نام، انتخاب واحد، کلاسها و امتحانات بصورت کاملاً غيرحضوري طراحي شده است. خواهشمند است ضمن مطالعه اطلاعيه هاي  شماره 1و2 دانشگاه در ارتباط با ترم تابستان، بر اساس مراحل زير اقدام نماييد، بديهي است انجام ثبت نام از طرق ديگر امکانپذير نمي باشد:

الف: دانشجويان دانشگاه ايلام و دانشجويان مهمان درحال تحصيل دانشگاه ايلام (واجد شناسه کاربري و رمز يکتاي دانشجويي فعال دانشگاه ايلام):

اين دسته از دانشجويان از تاريخ 1400/04/26 لغايت 1400/05/01 با مراجعه به سامانه آموزشي گلستان دانشگاه، بر اساس مراحل زير اقدام به انتخاب واحد خواهند نمود.

پيشخوان خدمتثبت نام اصليورود به ثبت نام اصليپرداخت مبلغ سيصد هزار تومان بعنوان پيش پرداختانتخاب دروس مورد نظرثبت دروسانتخاب گزينه تأييد و ارسال

نکته مهم: با توجه به لزوم تأييد دروس انتخابي توسط مدير گروه، رعايت پيش نياز و چارت رشته از طرف دانشجو الزامي است و بديهي است پس از تأييد مدير گروه انتخاب واحد نهايي خواهد شد (تأييديه مدير گروه از طريق پيشخوان در سامانه گلستان انجام خواهد شد)

ب: دانشجويان متقاضي مهمان (ترم تابستان )

مراحل ثبت نام و انتخاب واحد اين دانشجويان طي دو مرحله انجام خواهد شد:

مرحله اول: در اين مرحله دانشجو از تاريخ 1400/04/19 لغايت 1400/04/25 با مراجعه به سامانه آموزشي دانشگاه ايلام، بر اساس راهنماي ثبت نام اوليه دانشجويان مهمان تقاضاي شناسه کاربري و رمز يکتاي دانشگاه (UID) خواهد نمود. پس از تکميل مراحل ثبت نام، شناسه و رمز در تاريخ 1400/04/26 براي تلفن همراه ثبت شده، پيامک خواهد شد.

مرحله دوم: در اين مرحله دانشجو با استفاده از شناسه يکتا و بر اساس راهنماي انتخاب واحد دانشجويان مهمان از تاريخ 1400/04/26 لغايت 1400/05/01 وارد سامانه آموزشي دانشگاه ايلام شده و پس از وارد نمودن اطلاعات درخواستي و پيش پرداخت شهريه، نسبت به انتخاب واحد اقدام خواهند نمود. براي دانشجويان مهمان دانشگاه ايلام اخذ معرفي نامه از دانشگاه مبدأ ضروري است (چنانچه به هر دليل دانشجو تا زمان انتخاب واحد موفق به اخذ معرفي نامه از دانشگاه مبدأ نشده است، با تکميل و بارگزاري جايگزين معرفي نامه، اقدام به ثبت نام خواهد نمود. بديهي است چنانچه دانشجوي مهمان نسبت به ارائه معرفي نامه تا قبل از امتحانات اقدام ننمايد، ارسال نمرات به دانشگاه مبدأ امکان پذير نمي باشد).

نکات مهم و قابل توجه:

*ليست دروس ارائه شده اين نيمسال در سامانه گلستان بارگزاري شده است، اضافه مي شود ارائه دروس تخصصي غير از دروس فوق با پيشنهاد دانشجويان و به شرط حد نصاب قابل بررسي است.

** واريز  مبلغ 3/000/000ريال، پيش پرداخت بوده و شهريه نيمسال بايستي تا قبل از پايان امتحانات تکميل گردد.

*** با توجه به مصوبه دفتر محترم نهاد رهبري در دانشگاهها، دانشجو فقط  مي تواند نسبت به اخذ يک درس از گروه معارف ارائه شده در نيمسال تابستان اقدام نمايد. بديهي است مسئوليت اخذ بيش از يک درس، بر عهده دانشجو است.

*** در صورت هرگونه ابهام در مورد ترم تابستاني مي توانيد به کانال اطلاع رساني در فضاي مجازي به آدرس 

https://chat.whatsapp.com/IW5ZniK2nm76yn342EEFoc 
Ilamuni_summer1400@

 مراجعه نموده و سوالات خود را مطرح نماييد .

**** ليست دروس ارائه شده :

دروس پايه 

دروس  تخصصي

دروس عمومي

                                                                                            اداره کل امور آموزشي دانشگاه ايلام

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها