En Ar

امضاء تفاهم نامه مشترک دانشکده پيرادامپزشکي با نظام دامپزشکي استان

در ابتداي اين جلسه که در سالن جلسات دانشکده برگزار شد، آقاي دکتر رشنوادي رياست دانشکده ضمن عرض خير مقدم خدمت آقاي دکتر قيطاسي و رياست نظام دامپزشکي استان و آقاي مهندس کاکايي، ابراز اميدواري کردند که امضاء اين تفاهم نامه بتواند شرايط همکاري دوجانبه بين دانشکده و نظام دامپزشکي استان را افزايش دهد. از جمله اهداف اين تفاهم نامه استفاده و بهره مندي از امکانات، ظرفيت ها و توانمنديهاي علمي طرفين و توسعه همکاريهاي آموزشي، تحقيقاتي و فناوري و دانش بنيان دامپزشکي به منظور ارتباط سازمان يافته بين دانشگاه و نظام دامپزشکي در راستاي برطرف نمودن نيازهاي متقابل مي باشد. در اين ديدار آقاي دکتر قيطاسي هم ضمن ابراز خرسندي از حضور در دانشکده نکاتي را پيرامون وظايف و اختيارات نظام دامپزشکي بيان داشتند. مقرر شد دوطرف در زمينه هاي کارگاههاي آموزشي، بازآموزي همکاران بخش خصوصي استفاده از امکانات آزمايشگاهي و کتابخانه اي مشترک، و.... که همکاريهاي خود را افزايش دهند.

ضمناً تأکيد شد در آينده نزديک جلسه اي با حضور همکاران دانشگاه علوم پزشکي در خصوص بحث قرارگاه امنيت غذايي و اهميت آن در استان تشکيل شود. در پايان اين جلسه آقاي دکتر قيطاسي از ازمايشگاههاي دانشکده نيز بازديد نمودند و دوطرف ابراز اميدواري کردند که بتوانيم از اين امکانات در جهت خدمت به هم استانيهاي عزيز آن گونه که شايسته است بهره برداري لازم صورت گيرد.

امضاء تفاهم نامه مشترک دانشکده پيرادامپزشکي با نظام دامپزشکي استان امضاء تفاهم نامه مشترک دانشکده پيرادامپزشکي با نظام دامپزشکي استان امضاء تفاهم نامه مشترک دانشکده پيرادامپزشکي با نظام دامپزشکي استان امضاء تفاهم نامه مشترک دانشکده پيرادامپزشکي با نظام دامپزشکي استان
شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها