En Ar

تغيير تاريخ برگزاري و تمديد مهلت ثبت نام در جشنواره ايده هاي ثروت ساز

دکتر رضا يگانه؛ مدير مرکز رشد واحدهاي فناوري دانشگاه ايلام در گفتگو با خبرنگار روابط عمومي دانشگاه ايلام اعلام نمود؛ به علت استقبال بي‎نظير و گسترده و فراهم نمودن زمينه مشارکت و حضور حداکثري ايده‎پردازان شهر ايلام و کليه شهرستان‎هاي استان، تاريخ برگزاري جشنواره ايده‎هاي ثروت‎ساز از تاريخ 28 ارديبهشت به تاريخ 20 تيرماه 1395موکول شد.

نخستين جشنواره استاني ايده هاي ثروت ساز در چهار قالب صنعت، خدمات، سلامت و کشاورزي؛ و با رويکرد رونق بخشيدن به ابتکار و فناوري و کشف استعداد‌ها، برگزار شده و مي‌‌تواند به اقتصاد دانش‌بنيان کمک کند.

اين جشنواره به منظور تبيين و تفسير چشم‎انداز استان در تمامي زمينه‎ها برگزار مي‎شود که تاکنون(20 ارديبهشت) نزديک به 100 ايده به دبيرخانه اين جشنواره ارسال شده است و اين در نوع خود کم‎نظير مي‎باشد.

فراخوان اين جشنواره از 28 فروردين‎ماه در سراسر استان ايلام اعلام شده است و پيش از اين علاقه‎مندان فرصت داشتند ايده‎هاي خود را تا 20 ارديبهشت‎ماه به دبيرخانه اين جشنواره ارسال کنند اما به دليل استقبال فراوان از آن، مهلت ارسال ايده‎ها تا 31 خرداد‎ماه تمديد شده است. علاقه‎مندان مي‎توانند ايده‎هاي خود را با مراجعه به آدرس اينترنتي wif.ilam.ac.ir به دبيرخانه جشنواره ارسال کرده و براي کسب اطلاعات بيشتر با شماره‌هاي 09189455685 و 32234873-084 تماس حاصل کنند.

لازم به ذکر است که تا قبل از اين تاريخ ميزان فضاي لازم براي نوشتن اطلاعات ايده محدود به 1200 کاراکتر بوده است که بنا به درخواست ايده‎پردازان عزيز، از اين پس اين محدوديت حذف شده و امکان درج اطلاعات ايده و توضيحات لازمه به صورت نامحدود فراهم شده است. همچنين تمامي دوستاني که احساس مي‎کنند فايل آنها به صورت ناقص ثبت شده است، مي‎توانند دوباره ايده خود را ارسال نمايند.

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها