En Ar

حجت الاسلام فريدي: شما کارکنان در خط مقدم جنگ نرم هستيد

نشست کارکنان پايگاه مقاومت اداري کارکنان با حضور حجت الاسلام والمسلمين فريدي از اساتيد حوزه به مناسبت بزرگداشت نهم ديماه روز بصيرت در تاريخ دوشنبه 4/4/1391 در سالن فرزانگان برگزار گرديد.

 در اين نشست که با استقبال بي نظير کارکنان برگزار شد حجت الاسلام والمسلمين فريدي ضمن عرض سلام و ابراز خرسندي از حضور در اين نشست گفت: سعي کنيد تقوي را در خود تقويت کنيد که افراد با تقوي مي توانند در مسيرهاي پرپيچ و خم زندگي و در مقابله با مشکلات به سلامتي از کنار آنها بگذرند. ايشان با اشاره به احاديث گهربار امام موسي کاظم(ع) افزود: توجه ويژه به قرآن و نهج البلاغه داشته باشيد زيرا امروزه فرقه هاي نوظهور و مکاتب بسياري وجود دارد که اساس و بنيان آنها بر پوچ گرايي است و تنها در سايه امن قرآن، نهج البلاغه و احاديث گهربار معصومين است که مي توان به شناخت کافي نسبت به اسلام دست يافت و به آن عمل کرد.

حجت الاسلام فريدي در ادامه به نقش دانشگاهيان نسبت به هوشياري در جامعه اشاره کرده و گفت: شما کارکنان در خط مقدم جنگ نرم هستيد و با دادن اطلاعات کافي به دانشجو، خانواده، همسايه و طايفه خود مي توانيد نقش بزرگي را در جنگ نرمي که دشمن از طريق انواع هجمه هاي خود نسبت به جمهوري اسلامي ايران طراحي کرده است ايفا کنيد.

وي با اشاره به نقش حسد و کبر در زندگي گفت: سعي کنيد اين دو رذيله را در خود نسبت به همکاران و اطرافيان از بين ببريد تا بتوانيد به فرامين ائمه معصوم عمل کرده و در خط ولايت فقيه قرار بگيريد. اين استاد حوزه ادامه داد: ولايت فقيه همان ولايت امام زمان عج است و ولايت نوراني امام زمان همان ولايت رسول الله مي باشد و بنا بر فرمايش رسول الله ولايت رسول الله هم همان ولايت خداست پس اينجاست که مي توان گفت، نقش ولايت فقيه يک نقش محوري و کليدي براي پيشرفت اسلام است و علاوه بر انتخاب رهبر انقلاب به عنوان ولي فقيه توسط تعدادي ايشان ولايت الهي هم دارند.

حجت الاسلام والمسلمين فريدي در ادامه با اشاره به نهم ديماه و انتخاب بصيرت براي اين روز گفت: به حق خيلي ها مي خواستند در مقابل نظام اسلامي قد عَلَم کنند و با انواع دسيسه ها و شيطنت ها تحت عنوان انتخابات به صحنه آمدند ولي مردم متيدين و انقلابي در اين روز با حضور حماسي خود در صحنه به آنان يه نه تاريخي گفتند و اقتدار نظام اسلامي تحت زعامت ولي فقيه را به رخ جهانيان کشاندند.

ايشان در پايان ضمن آرزوي توفيق براي کارکنان شرکت کننده در نشست روز بصيرت گفت: سعي کنيد نسبت به تقويت ايمان در خود تلاش کرده و با مطالعه و تحقيق در مورد تشيع در جهت افزايش بصيرت خود گام برداريم.

حجت الاسلام فريدي: شما کارکنان در خط مقدم جنگ نرم هستيد حجت الاسلام فريدي: شما کارکنان در خط مقدم جنگ نرم هستيد حجت الاسلام فريدي: شما کارکنان در خط مقدم جنگ نرم هستيد
شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها