En Ar

آيين اختتاميه اولين جشنواره درون دانشگاهي رويش در دانشگاه برگزار گرديد

به گزارش «خبرنگار فرهنگي»، آيين اختتاميه اولين جشنواره درون دانشگاهي رويش با حضور دکتر علي اکبري رئيس دانشگاه، دکتر شيرخاني معاون فرهنگي و اجتماعي، دکتر امامي پور مديرکل امور فرهنگي، مهندس پورمرجان رئيس اداره فعاليت هاي فرهنگي وزارت علوم و جمعي از دانشجويان، صبح امروز در محل سالن آيت اله حيدري برگزار گرديد.

  در اين مراسم دکتر علي اکبري رئيس دانشگاه با ابراز خرسندي از برگزار جشنواره رويش در دانشگاه، از تلاش و همراهي دبيران و اعضاي کانون هاي دانشجويي به جهت فعاليت مستمر در اين جشنواره تشکر کرد و تأکيد کرد براي پيشبرد و ارتقاء فعاليت هاي فرهنگي، مديريت دانشگاه ايلام به دانشجويان اعتماد دارد و خوشبختانه بواسطه اهتمام و جديت دانشجويان؛ سطح فعاليت هاي فرهنگي در دانشگاه ارتقاء يافته و فعالين فرهنگي دانشگاه رتبه هاي خوبي را درسطح کشور و منطقه کسب بدست آورده اند.

  رئيس دانشگاه با اشاره به برگزاري برنامه هاي بزرگداشت روز دانشجو در طول يک هفته در دانشگاه تأکيد کرد بواسطه تنوع برنامه ها، 16 آذر را به يک هفته توسعه داديم و مجموعاً شانزده برنامه مختلف مربوط به سلايق متفاوت در دانشگاه برگزار مي گردد.  

  دکتر علي اکبري با اعلام رضايت در زمينه فعاليت هاي فرهنگي انجام شده در سطح دانشگاه تصريح کرد، نگراني ها و دغدغه هايي در زمينه اجراي برنامه هاي فرهنگي  توسط دانشجويان وجود داشت که با همت، جديت و مديريت خود دانشجويان اين تابو شکسته شد و الان دانشجويان دانشگاه ايلام با نشاط کامل و با حفط رفاقت به رقابت با همديگر مشغول هستند و  بدين واسطه برنامه هاي مختلف و متنوعي برگزار مي گردد و در سطح گسترده اي هم مورد استقبال قرار مي گيرد.

  در ادامه دکتر امامي پور مديرکل امور فرهنگي دانشگاه ضمن خير مقدم و تشکر از رياست دانشگاه براي حمايت  از جشنواره هاي دانشجويي و تقدير از دانشجويان در برگزاري جشنواره رويش، گفت: هدف از برگزاري اين جشنواره نهادينه کردن و هويت بخشي به کانون هاي دانشگاه، شناسايي استعدادهاي برتر و تاکيد بر توانمندي دانشجويان و حمايت از فعاليت دانشجويان است.

  دکتر امامي پور با اشاره به وضعيت نامطلوب کانون هاي دانشجويي دانشگاه در چهار سال گذشته، بيان داشت: براي برون رفت از آن وضعيت اقدام به استعداديابي در بين دانشجويان کرديم و با اعتماد و حمايت هاي که صورت گرفت، امروز 14 کانون در سطح دانشگاه به فعاليت مي پردازند.

 در ادامه مهندس پورمرجان رئيس اداره فعاليت هاي فرهنگي وزارت علوم با اعلام اينکه 3500 کانون فرهنگي، هنري و مذهبي در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالي کشور وجود دارد، توضيحاتي را در زمينه روند برگزاري جشنواره رويش در سطح کشور و ويژگي هاي آن ارائه داد.

 در برگزاري اين نمايشگاه، 13 کانون هر کدام در يک غرفه فعاليت ها و برنامه هاي خود را ارائه کردند و در پايان مراسم اختتاميه غرفه هاي کانون هاي گردشگري، تئاتر و مهدويت از نگاه داوران صاحب عنوان اول تا سوم شدند و غرفه کانون موسيقي عنوان غرفه برتر از ديدگاه تماشاگران را به دست آورد.

دانشگاه ايلام داراي 14 کانون مختلف فرهنگي، هنري و مذهبي مي باشد.

آيين اختتاميه اولين جشنواره درون دانشگاهي رويش در دانشگاه برگزار گرديد آيين اختتاميه اولين جشنواره درون دانشگاهي رويش در دانشگاه برگزار گرديد آيين اختتاميه اولين جشنواره درون دانشگاهي رويش در دانشگاه برگزار گرديد آيين اختتاميه اولين جشنواره درون دانشگاهي رويش در دانشگاه برگزار گرديد آيين اختتاميه اولين جشنواره درون دانشگاهي رويش در دانشگاه برگزار گرديد آيين اختتاميه اولين جشنواره درون دانشگاهي رويش در دانشگاه برگزار گرديد آيين اختتاميه اولين جشنواره درون دانشگاهي رويش در دانشگاه برگزار گرديد آيين اختتاميه اولين جشنواره درون دانشگاهي رويش در دانشگاه برگزار گرديد
شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها