En Ar

دکتر علي اکبري خواستار حمايت وزارت علوم براي احداث اردوگاه فرهنگي اربعين دانشگاه ايلام گرديد

در جريان نشست ستاد اربعين دانشگاهيان استان ايلام با حضور دکتر غفاري معاون فرهنگي و اجتماعي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري و رئيس ستاد ملي اربعين دانشگاهيان کشور، دکتر علي اکبري رئيس دانشگاه ايلام خواستار  حمايت وزارت علوم براي احداث اردوگاه فرهنگي اربعين دانشگاه ايلام جهت اسکان و ارائه خدمات به زائرين دانشگاهي کشور شد. 

 

    به گزارش خبرنگار فرهنگي، در اين نشست دکتر علي اکبري رئيس دانشگاه ايلام با تشکر از محبت و همکاري هميشگي دکتر غفاري و مجموعه وزارت علوم به دانشگاه ايلام، تأکيد کرد: فضاي همدلي و همکاري  بي‎نظيري بر مجموعه آموزش عالي استان ايلام حاکم است که به خدمات رساني مطلوب به زائرين عزيز منتج شده و امروز حضرتعالي نمونه هايي از آن را در مرز مهران و شهر ايلام مشاهده نموديد.

دکتر علي اکبري، خاطر نشان کرد: براي خدمات رساني مطلوب تر، از مدت ها قبل معاونين فرهنگي دانشگاه ها و موسسات آموزش عالي استان، طرح هاي کارشناسي خود را مطرح و ارائه کردند که با هم انديشي تقسيم کار صورت گرفت و خوشبختانه با اهتمامي که وجود دارد يک تجربه ناب و متفاوت شکل گرفته است.

رئيس ستاد اربعين دانشگاهيان استان، در بخش ديگر سخنان خود خواستار حمايت وزارت علوم از احداث و راه اندازي اردوگاه  فرهنگي اربعين دانشگاه ايلام براي اسکان و ارائه خدمات به زائرين دانشگاهي کشور شد و تأکيد کرد دانشگاه ايلام آمادگي کامل دارد، زمين مورد نياز اين طرح را در مزرعه آموزشي و پژوهشي دانشگاه ايلام واقع در شهرستان مهران تأمين نمايد.

دکتر علي اکبري در پيشنهاد ديگري، خواستار اهتمام وزارت علوم براي اعزام دانشگاهيان بصورت تدريجي و در طول سال به عتبات عاليات گرديد تا خدمات رساني به آنان به نحو مطلوب تري ارائه گردد. 

 

دکتر علي اکبري خواستار حمايت وزارت علوم براي احداث اردوگاه فرهنگي اربعين دانشگاه ايلام گرديد
شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها