En Ar

نشست ستاد اربعين دانشگاهيان استان با حضور معاون فرهنگي و اجتماعي وزارت علوم در دانشگاه ايلام برگزار گرديد

نشست ستاد اربعين دانشگاهيان استان ايلام با حضور معاون فرهنگي و اجتماعي وزارت علوم و رئيس ستاد ملي اربعين دانشگاهيان کشور عصر ديروز در دانشگاه ايلام برگزار گرديد.

   به گزارش خبرنگار فرهنگي، نشست ستاد اربعين دانشگاهيان استان ايلام با حضور دکتر غفاري معاون فرهنگي و اجتماعي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري و رئيس ستاد ملي اربعين دانشگاهيان کشور، دکتر عسکري مديرکل فرهنگي و اجتماعي وزارت، دکتر علي اکبري رئيس دانشگاه ايلام، حجت الاسلام غياثي مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه هاي استان و دانشگاه ايلام، دکتر شيرخاني معاون فرهنگي و اجتماعي دانشگاه، دکتر امامي پور مدير امور فرهنگي و اجتماعي و روساء و مسئولان نهاد نمايندگي دانشگاه‎ها و موسسات آموزش عالي استان،  عصر ديروز در محل سالن جلسات حوزه رياست برگزار گرديد.

در اين نشست دکتر غفاري معاون فرهنگي و اجتماعي وزارت علوم، دکتر عسکري مديرکل فرهنگي و اجتماعي وزارت و دکتر علي اکبري رئيس دانشگاه ايلام به ايراد سخنراني پرداختند که متن سخنان ايشان بصورت جداگانه منتشر مي گردد.

در ادامه حجت الاسلام غياثي مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌ هاي استان با تبيين جايگاه اربعين و تاکيد بر ضرورت سند فرهنگي اين رويداد بزرگ گفت: برپايي موکب کمترين کار دانشگاهيان براي اربعين است و بايد به فکر کارهاي بزرگ در اين زمينه بود.

حجت الاسلام غياثي، افزود: اربعين رويدادي است که با ظرفيتي که دارد مي تواند ت تمام بشريت را به سوي محبت حسيني رهنون کند و اگر کار خوب و در تراز جمهوري اسلامي در خصوص آن صورت گيرد مي تواند تمام دنيا را تحت تأثير قرار دهد.

در اين نشست همچنين دکتر شيرخاني معاون فرهنگي و اجتماعي دانشگاه ايلام گزارشي را مورد فعاليت ها و برنامه هاي دانشگاه ايلام در خصوص اربعين سال 97 و سال جاري ارائه کرد و سپس روساء و مسئولان نهاد نمانديگي دانشگاه ها و موسسات آموزش عالي استان برنامه هاي اجرا شده در واحد مربوطه و نظرات، ديدگاه ها و پيشنهادات مختلف خود را مطرح کردند.

در پايان اين نشست اوح تقديري با امضاي مشترک دکتر غفاري معاون فرهنگي و اجتماعي وزارت علوم و  دکتر علي اکبري رئيس دانشگاه ايلام به جهت اتمام در خدمات رساني به زائرين اربعين به حجت الاسلام غياثي مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه هاي استان و دانشگاه ايلام  و روساي دانشگاه ها و موسسات آموزش عالي استان اهداء گرديد.

شايان ذکر است دکتر غفاري معاون فرهنگي و اجتماعي وزارت علوم و رئيس ستاد ملي اربعين دانشگاهيان کشور در اين سفر يک روزه از موکب شهداي هسته اي دانشگاه فرهنگيان در صالح آباد، موکب شهداي هسته اي معاونت فرهنگي و اجتماعي وزارت عتف و دانشگاه ايلام در مرز مهران و موکب دانشگاه هاي پيام نور و آزاد اسلامي مرکز ايلام در شهر ايلام بازديد بعمل آورد و از نزديک در جريان روند خدمات رساني اين موکب ها قرار گرفت.

نشست ستاد اربعين دانشگاهيان استان با حضور معاون فرهنگي و اجتماعي وزارت علوم در دانشگاه ايلام برگزار گرديد نشست ستاد اربعين دانشگاهيان استان با حضور معاون فرهنگي و اجتماعي وزارت علوم در دانشگاه ايلام برگزار گرديد نشست ستاد اربعين دانشگاهيان استان با حضور معاون فرهنگي و اجتماعي وزارت علوم در دانشگاه ايلام برگزار گرديد نشست ستاد اربعين دانشگاهيان استان با حضور معاون فرهنگي و اجتماعي وزارت علوم در دانشگاه ايلام برگزار گرديد نشست ستاد اربعين دانشگاهيان استان با حضور معاون فرهنگي و اجتماعي وزارت علوم در دانشگاه ايلام برگزار گرديد نشست ستاد اربعين دانشگاهيان استان با حضور معاون فرهنگي و اجتماعي وزارت علوم در دانشگاه ايلام برگزار گرديد
شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها