En Ar

وظایف هیات مرکزی کارکنان

 

ماده 8- وظايف هيأت مرکزي گزينش به شرح زير مي باشد:

1. ايجاد، تفکيک، ادغام و انحلال، هسته هاي گزينش مورد نياز طبق دستورالعمل‌هاي هيأت عالي گزينش

2. بررسي، انتخاب و معرفي اعضاء هسته هاي گزينش، مسئول و معاونين دبيرخانه به هيأت عالي گزينش

3. رسيدگي به شکايات در مرحله دوم تجديدنظر

4. اجراي مصوبات، دستورالعمل‌ها، بخشنامه ها، ساير امور محوله که از سوي هيأت عالي گزينش ابلاغ مي گردد

5. ايجاد هماهنگي، آموزش، بازرسي، نظارت و ارزشيابي عملکرد کليه هسته هاي گزينش و تهيه بخشنامه هاي مربوطه

6. ارتباط و هماهنگي لازم با دستگاه‌ها و مراجع ذيربط

7. پيشنهاد نمودار تشکيلاتي و بودجه هيأت مرکزي و هسته هاي گزينش تابعه به وزارتخانه

 

ماده 9- وظايف دبير هيأت مرکزي گزينش عبارت است از:

1. اداره امور اجرايي هيأت مرکزي و دبيرخانه طبق دستورالعمل‌هاي هيأت عالي گزينش

2. صدور احکام انتصاب پس از طي مراحل قانوني

3. پيگيري و اجراي مصوبات هيأت مرکزي و هيأت عالي گزينش

 

 

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها