En Ar

طرح بذرکاري بلوط در دامنه هاي پارک جنگلي چغاسبز

 با همت انجمن علمي گروه جنگل و مرتع دانشکده کشاورزي وبا حضور پرشور دانشجويان دانشگاه ايلام و همکاري اداره کل منابع طبيعي و آبخيزداري استان طرح بذرکاري بلوط در دامنه هاي مشرف به پارک جنگلي چقاسبز اجرا شد.

 درآغازاين مراسم که ظهرامروز ??آذر برگزارشد دکتر حيدري مدير گروه علوم جنگل دانشگاه ايلام ضمن تقدير از مشارکت اداره منابع طبيعي، دانشجويان و حاميان طبيعت در اين حرکت ارزشمند اجتماعي و فرهنگي به شرايط پيچيده و حساس کنوني جنگل هاي زاگرس اشاره کرد و افزود؛ دانشگاه ايلام در راستاي مسئوليت پذيري اجتماعي و پيشگام بودن در عرصه هاي مختلف از جمله صيانت از منابع طبيعي به عنوان بستر توسعه ي پايدار، از تمام ظرفيت هاي علمي و اجرايي خود براي نقش آفريني در استان استفاده خواهد کرد. 

در ادامه ايشان خواستار مشارکت همه جانبه مردم فهيم استان در احيا و صيانت از اين ميراث ارزشمند و بي بديل شد.واظهارداشت که " جنگل به ما نياز ندارد ولي ما به جنگل نياز داريم". 

 

 

در ادامه حاضران با رعايت اصول فني، سطح وسيعي از منطقه را بذرکاري کردند.

طرح بذرکاري بلوط در دامنه هاي پارک جنگلي چغاسبز طرح بذرکاري بلوط در دامنه هاي پارک جنگلي چغاسبز طرح بذرکاري بلوط در دامنه هاي پارک جنگلي چغاسبز طرح بذرکاري بلوط در دامنه هاي پارک جنگلي چغاسبز طرح بذرکاري بلوط در دامنه هاي پارک جنگلي چغاسبز
شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها