En Ar

مراسم بزرگداشت روز جهاني خاک در دانشگاه برگزار گرديد

براي دومين سال متوالي، مراسم بزرگداشت روز جهاني خاک در دانشگاه برگزار گرديد.

  به گزارش روابط عمومي، مراسم بزرگداشت روز جهاني خاک؛ با حضور دکتر مهديزاده، معاون پژوهش و فناوري دانشگاه، دکتر بازگير، مدير امور پژوهشي، دکتر رستمي نيا، رئيس دانشکده کشاورزي، دکتر ميري، رئيس سازمان جهاد کشاورزي استان، مهندس هاشمي، مديرکل محيط زيست، اساتيد و کارشناسان، صبح ديروز در محل سالن فرزانگان برگزار گرديد.

  در اين نشست، دکتر مهديزاده، معاون پژوهش و فناوري دانشگاه با بيان اينکه توسعه پايدار منوط به حفظ و نگهداري از محيط زيست است، بر آموزش مستمر براي تحقق اين مهم تأکيد کرد.

  معاون پژوهش و فناوري دانشگاه با اشاره به عوامل متعدد تخريب محيط زيست در استان ايلام و بخصوص پديده گرد و غبار در اين زمينه، خواستار توجه بيشتر مسئولين و مردم به حفظ محيط زيست استان ايلام شد و بر کاربردي کردن پژوهش اساتيد در اين زمينه تأکيد کرد.

  در ادامه دکتر ميري، رئيس سازمان جهاد کشاورزي استان، اظهار کرد: در اهميت خاک همين بس که 96 درصد غذاي انسان از خاک تامين مي‌شود و توسعه‌ي پايدار معطوف به مسائل زيست‌محيطي و آينده است.

 دکتر ميري با بيان اينکه خاک عنصري مظلوم به حساب مي‌آيد، تصريح کرد: دليل اين مظلوميت اين است که بر خلاف آب و هوا، از بين رفتن آن غافل هستيم و بعد از چند دهه متوجه مي‌شويم چيزي از آن باقي نمانده است.

  در ادامه اين نشست، دکتر رستمي نيا، دکتر بازگير و خانم دکتر وليزاده از دانشکده کشاورزي مباحث علمي را در اين زمينه بيان کردند.

  

  • مراسم بزرگداشت روز جهاني خاک در دانشگاه برگزار گرديد
  • مراسم بزرگداشت روز جهاني خاک در دانشگاه برگزار گرديد

مراسم بزرگداشت روز جهاني خاک در دانشگاه برگزار گرديدمراسم بزرگداشت روز جهاني خاک در دانشگاه برگزار گرديدمراسم بزرگداشت روز جهاني خاک در دانشگاه برگزار گرديد

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها