En Ar

سخنراني دکتر مجيد ميراب ‌بالو دانشيار دانشگاه در کارگروه ايران و چين (از مجموعه نشست‌هاي دانشگاه صنعتي اميرکبير)

با دعوت مديريت همکاري‌هاي علمي و بين المللي دانشگاه صنعتي اميرکبير؛ سخنراني دکتر مجيد ميراب ‌بالو دانشيار دانشگاه ايلام با عنوان «معرفي سازمانها و برنامه‌هاي بودجه در چين با اولويت حمايت از همکاري تحقيقاتي بينالمللي» برگزار گرديد.

  به گزارش روابط عمومي، با دعوت مديريت همکاري‌هاي علمي و بين المللي دانشگاه صنعتي اميرکبير (پلي تکنيک تهران)، سخنراني دکتر ميراب ‌بالو دانشيار دانشگاه ايلام در چهارمين نشست همکاري‌هاي ايران و چين  با عنوان « معرفي سازمان‌ها و برنامه‌‌هاي بودجه در چين با اولويت حمايت از همکاري تحقيقاتي بين‌المللي » به صورت وبيناري (اسکايپ) برگزار گرديد.

دکتر ميراب‌ بالو در اين نشست ابتدا به تاريخچه و وضعيت کنوني کشور چين در سطح جهان پرداخت و سپس نحوه تبادل علمي با اين کشور را مورد بررسي قرار داد.

دکتر ميراب بالو در ادامه  سازمان‌ها و برنامه‌‌هاي بودجه در چين با اولويت حمايت از همکاري تحقيقاتي بين‌المللي را معرفي کرد و سپس تجربه شخصي خود را با توجه به اقامت چند ساله در کشور چين و اخذ مدرک دکتري از دانشگاه جيجيانگ (Zhejiang University) و پسادکترا از دانشگاه کشاورزي جنوب چين (South China Agricultural Universityدر خصوص نحوه ارتباط و ورود به دانشگاه‌هاي چين تشريح نمود.

بنا به اين گزارش: بعد از پايان سخنراني دکتر ميراب بالو، دکتر سوجون وي (Dr. ShuJun Wei) از آکادمي کشاورزي و علوم جنگل پکن، سخنراني خود را با عنوان پيشنهاداتي براي نگارش يک پروپوزال موفق با آکادمي علوم چين ارائه نمودند.

لازم به ذکر است که در پايان سخنراني، سؤالاتي مطرح گرديد که سخنرانان جلسه به آنها پاسخ لازم را ارائه دادند.

فايل سخنراني:  https://intrel.aut.ac.ir/wp-content/uploads/Mirab-08-Feb-2021-Iran-China-.pdf

  • سخنراني دکتر مجيد ميراب ‌بالو دانشيار دانشگاه در کارگروه ايران و چين (از مجموعه نشست‌هاي دانشگاه صنعتي اميرکبير)
  • سخنراني دکتر مجيد ميراب ‌بالو دانشيار دانشگاه در کارگروه ايران و چين (از مجموعه نشست‌هاي دانشگاه صنعتي اميرکبير)

سخنراني دکتر مجيد ميراب ‌بالو دانشيار دانشگاه در کارگروه ايران و چين (از مجموعه نشست‌هاي دانشگاه صنعتي اميرکبير)سخنراني دکتر مجيد ميراب ‌بالو دانشيار دانشگاه در کارگروه ايران و چين (از مجموعه نشست‌هاي دانشگاه صنعتي اميرکبير)سخنراني دکتر مجيد ميراب ‌بالو دانشيار دانشگاه در کارگروه ايران و چين (از مجموعه نشست‌هاي دانشگاه صنعتي اميرکبير)

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها