En Ar

نشست صميمانه مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه با حوزه دانشجويي

به گزارش روابط عمومي دانشگاه، روز شنبه 1400/09/20 نشست صميمانه اي بين حوزه دانشجويي و نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري با حضور حجت‌الاسلام و المسلمين مهدوي راد مسئول محترم نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه، حجت الاسلام يعقوبي معاون  نهاد رهبري، دکتر شکري سرپرست معاونت دانشجويي، دکتر ميراب بالو مدير امور دانشجويي و کارکنان معاونت دانشجويي و نهاد مقام معظم رهبري در سالن فرزانگان برگزار گرديد.

در اين ديدار در ابتدا آقاي دکتر شکري ضمن عرض خيرمقدم به مسئول محترم نهاد و همراهان ايشان، شرح حالي از معاونت دانشجويي را بيان داشتند و سپس کارکنان حوزه هاي مختلف دانشجويي به بيان مشکلات و انتظارات خود در آينده پرداختند. سپس، دکتر ميراب بالو ضمن معرفي کامل بخش هاي مختلف معاونت دانشجويي، جمع بندي از صحبت هاي اين حوزه داشتند و در نهايت، جلسه با سخنراني حجت‌الاسلام و المسلمين مهدوي راد به اتمام رسيد. ايشان ضمن ابراز خرسندي از جلسه مذکور، تاکيد بر همکاري پيش از پيش معاونت دانشجويي با دفتر و بالعکس در مسير پيشرفت امور داشتند و اظهار نمودند که انشالله در آينده بتوانيم جلسات هم انديشي و همفکري بيشتري در راستاي حل مشکلات دانشجويان داشته باشيم. 

 

نشست صميمانه مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه با حوزه دانشجويي نشست صميمانه مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه با حوزه دانشجويي نشست صميمانه مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه با حوزه دانشجويي نشست صميمانه مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه با حوزه دانشجويي
شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها