شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

امضاء طوماردرحمایت از آیت الله شیخ نمر

« به گزارش خبر نگار روابط عمومی » در پی صدور حکم اعدام آیت الله شخ نمر از سوی دستگاه قضایی عربستان، اعضاء هیأت علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه ایلام با حضور در مسجد الغدیر دانشگاه و اقامه نماز به امضاء طوماری در اعتراض به این حکم پرداختند.

حجت السلام والمسلمین هاشمی معاون محترم فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه در سخنانی اظهار داشتند: نظام اسلامی با جریان های مقاومت مهم ترین مانع،منبع و قدرت بود که سیاست ها و توطئه های میلیمتری دشمنان را با چالش روبرو کرد.
وی افزود: یکی از اتفاقات، دستگیری شیخ نمر در سال های 2006، 2008 و اعتراضات 2012 بود که تا الان در زندان است.
و از جرم های این عالم عربستانی، پیگیری ایشان در حفظ حرمت بقیع، دفاع از مستضعفین جامعه عربستان،رسیدگی به حوزه اختیارات مردم قطیف و مطالبی مطرح شده ایشان در خطبه های نماز جمعه می باشد.
معاون فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه گفت: سوال اینجاست که چرا یک کشور اسلامی که خود را ام القری و خادم الحرمین امت اسلامی می نامد،در سطح عالی در اختیار دشمنان اسلام و نقشه های آنان باشد واکثر فتنه آفرینی ها و حمایت های مالی گروه های تروریستی القاعده، طالبان،جبهه النصره و داعش تماما با ثروت و حمایت های عربستان اتفاق بیفتد.
دستگیری و حکم اعدام شیخ نمر به جهت دفاع از حریم بقیع، حضورش به جهت کارهای علمی در سوریه و همچنین بزرگترین جرمش گذراندن دوران تحصیلش در ایران است.
ما هم وظیفه داریم با توجه به آیه شریفه لن یجعل ... و"لظالم ضخما و للمظلوم عونا" و هم به عنوان اینکه او در توانش خط مقدم جبهه دفاع از حریم اهل البیت را به دوش گرفته است، انزجار خود را به صادر کنندگان حکم، اعلام کنیم.
حجت السلام والمسلمین هاشمی اظهار داشت: تا زمانی که دنیای اسلام به هویت اصلی خود برنگردد و حکام اسلامی ابرازی در اختیار قدرت های بزرگ است و تا زمانی که بیداری اسلامی به معنای واقعی کلمه در میان ملت های اسلامی اتفاق نیفتد، دشمنان قسم خورده دنیای اسلام به همه توطئه های خود به شکل ممکن ادامه می دهند.
تا زمانی که خوی استکباری در میان سردمداران استکبار حاکم بوده و تا زمانی که جریان های مقاومت و نظام اسلامی در مسیر خود در حرکت است،اینان اهل گفتگو نیستند و از اهداف خود کوتاه نمی آیند .

امضاء طوماردرحمايت از آيت الله شيخ نمر امضاء طوماردرحمايت از آيت الله شيخ نمر امضاء طوماردرحمايت از آيت الله شيخ نمر امضاء طوماردرحمايت از آيت الله شيخ نمر