امضاء طوماردرحمایت از آیت الله شیخ نمر

خانه خبرها

« به گزارش خبر نگار روابط عمومي » در پي صدور حکم اعدام آيت الله شخ نمر از سوي دستگاه قضايي عربستان، اعضاء هيأت علمي، کارکنان و دانشجويان دانشگاه ايلام با حضور در مسجد الغدير دانشگاه و اقامه نماز به امضاء طوماري در اعتراض به اين حکم پرداختند.

حجت السلام والمسلمين هاشمي معاون محترم فرهنگي نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه در سخناني اظهار داشتند: نظام اسلامي با جريان هاي مقاومت مهم ترين مانع،منبع و قدرت بود که سياست ها و توطئه هاي ميليمتري دشمنان را با چالش روبرو کرد.
وي افزود: يکي از اتفاقات، دستگيري شيخ نمر در سال هاي 2006، 2008 و اعتراضات 2012 بود که تا الان در زندان است.
و از جرم هاي اين عالم عربستاني، پيگيري ايشان در حفظ حرمت بقيع، دفاع از مستضعفين جامعه عربستان،رسيدگي به حوزه اختيارات مردم قطيف و مطالبي مطرح شده ايشان در خطبه هاي نماز جمعه مي باشد.
معاون فرهنگي نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه گفت: سوال اينجاست که چرا يک کشور اسلامي که خود را ام القري و خادم الحرمين امت اسلامي مي نامد،در سطح عالي در اختيار دشمنان اسلام و نقشه هاي آنان باشد واکثر فتنه آفريني ها و حمايت هاي مالي گروه هاي تروريستي القاعده، طالبان،جبهه النصره و داعش تماما با ثروت و حمايت هاي عربستان اتفاق بيفتد.
دستگيري و حکم اعدام شيخ نمر به جهت دفاع از حريم بقيع، حضورش به جهت کارهاي علمي در سوريه و همچنين بزرگترين جرمش گذراندن دوران تحصيلش در ايران است.
ما هم وظيفه داريم با توجه به آيه شريفه لن يجعل ... و"لظالم ضخما و للمظلوم عونا" و هم به عنوان اينکه او در توانش خط مقدم جبهه دفاع از حريم اهل البيت را به دوش گرفته است، انزجار خود را به صادر کنندگان حکم، اعلام کنيم.
حجت السلام والمسلمين هاشمي اظهار داشت: تا زماني که دنياي اسلام به هويت اصلي خود برنگردد و حکام اسلامي ابرازي در اختيار قدرت هاي بزرگ است و تا زماني که بيداري اسلامي به معناي واقعي کلمه در ميان ملت هاي اسلامي اتفاق نيفتد، دشمنان قسم خورده دنياي اسلام به همه توطئه هاي خود به شکل ممکن ادامه مي دهند.
تا زماني که خوي استکباري در ميان سردمداران استکبار حاکم بوده و تا زماني که جريان هاي مقاومت و نظام اسلامي در مسير خود در حرکت است،اينان اهل گفتگو نيستند و از اهداف خود کوتاه نمي آيند .

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها