شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

مراسم روز تکریم از کارکنان بازنشسته دانشگاه

« به گزارش خبرنگار روابط عمومی»هم زمان با روز خانواده و تکریم بازنشستگان در مراسمی با حضور جناب آقای دکتر صحرایی ریاست محترم دانشگاه، جناب آقای دکتر درویشی معاون پشتیبانی و منابع انسانی ، آقای دکتر رشنوادی رئیس محترم حوزه ریاست و آقای ملکی مدیر محترم امور اداری  از کارکنان بازنشسته این دانشگاه تجلیل بعمل آمد.
در این مراسم آقای دکتر صحرایی ریاست محترم  دانشگاه ضمن عرض تسلیت درگذشت عالم ربانی حضرت آیت الله مهدوی کنی از پیشکسوتان انقلاب و از حامیان با وفای ولایت فقیه و مقام معظم رهبری، 28 مهر روز خانواده و تکریم بازنشستگان را به همه‌ همکاران بازنشسته تبریک گفت و ضمن تقدیر از سی سال‌ خدمت بی‌شائبه‌ این عزیزان برای آنها آرزوی سلامتی و توفیق نمود .
ریاست محترم دانشگاه بیان نمود: احترام و تکریم به بزرگان از سنت های اصلی دین اسلام است و یکی از ویژگی های خوب فرهنگ کردی استان ایلام هم احترام به بزرگان، پیشکسوتان، پدران و مادران است .

در قرآن کریم داریم به پدر و مادر نیکی کنید و لذا ما باید تکریم کردن بزرگان را به جوان ها آموزش دهیم .

آقای دکتر صحرایی در این نشست که برای اولین بار در دانشگاه برگزار می شود ابراز امیدواری نمود که بتوانیم چنین مراسمی را در تابستان با خانواده محترم بازنشستگان دانشگاه داشته باشیم و از پیشکسوتان دانشگاه ایلام خواست تا نظرات و پیشنهادات خود را بیان نمایند.

در ادامه این دیدار نماینده بازنشستگان دانشگاه ایلام از ریاست دانشگاه به خاطر توجه به بازنشستگان و تکریم این عزیزان تشکر و قدر دانی نمود و در سخنانی خواستار جلسات بیشتر با ریاست دانشگاه و مکانی برای تأسیس دفتر بازنشستگان در دانشگاه گردید.

آقای دکتر درویشی معاون محترم پشتیبانی و منابع انسانی دانشگاه در سخنانی بیان داشت: مجموعه مدیریتی دانشگاه شما را از دانشگاه جدا ندانسته و نمیداند و از شما می خواهم در برنامه های دانشگاه شرکت نموده و تجربیات خود را به دانشگاه ارائه نمائید.

شایان ذکر است در پایان این نشست ضمن اهداء هدیه به همکاران، این عزیز همراه با ریاست محترم دانشگاه در سالن سلف سرویس نهار صرف نمودند .