مراسم روز تکریم از کارکنان بازنشسته دانشگاه

خانه خبرها

« به گزارش خبرنگار روابط عمومي»هم زمان با روز خانواده و تكريم بازنشستگان در مراسمي با حضور جناب آقاي دکتر صحرايي رياست محترم دانشگاه، جناب آقاي دکتر درويشي معاون پشتيباني و منابع انساني ، آقاي دکتر رشنوادي رئيس محترم حوزه رياست و آقاي ملکي مدير محترم امور اداري  از كاركنان بازنشسته اين دانشگاه تجليل بعمل آمد.
در اين مراسم آقاي دکتر صحرايي رياست محترم  دانشگاه ضمن عرض تسليت درگذشت عالم رباني حضرت آيت الله مهدوي کني از پيشکسوتان انقلاب و از حاميان با وفاي ولايت فقيه و مقام معظم رهبري، 28 مهر روز خانواده و تكريم بازنشستگان را به همه‌ همکاران بازنشسته تبريك گفت و ضمن تقدير از سي سال‌ خدمت بي‌شائبه‌ اين عزيزان براي آنها آرزوي سلامتي و توفيق نمود .
رياست محترم دانشگاه بيان نمود: احترام و تکريم به بزرگان از سنت هاي اصلي دين اسلام است و يکي از ويژگي هاي خوب فرهنگ کردي استان ايلام هم احترام به بزرگان، پيشکسوتان، پدران و مادران است .

در قرآن کريم داريم به پدر و مادر نيکي کنيد و لذا ما بايد تکريم کردن بزرگان را به جوان ها آموزش دهيم .

آقاي دکتر صحرايي در اين نشست که براي اولين بار در دانشگاه برگزار مي شود ابراز اميدواري نمود که بتوانيم چنين مراسمي را در تابستان با خانواده محترم بازنشستگان دانشگاه داشته باشيم و از پيشکسوتان دانشگاه ايلام خواست تا نظرات و پيشنهادات خود را بيان نمايند.

در ادامه اين ديدار نماينده بازنشستگان دانشگاه ايلام از رياست دانشگاه به خاطر توجه به بازنشستگان و تکريم اين عزيزان تشکر و قدر داني نمود و در سخناني خواستار جلسات بيشتر با رياست دانشگاه و مکاني براي تأسيس دفتر بازنشستگان در دانشگاه گرديد.

آقاي دکتر درويشي معاون محترم پشتيباني و منابع انساني دانشگاه در سخناني بيان داشت: مجموعه مديريتي دانشگاه شما را از دانشگاه جدا ندانسته و نميداند و از شما مي خواهم در برنامه هاي دانشگاه شرکت نموده و تجربيات خود را به دانشگاه ارائه نمائيد.

شايان ذکر است در پايان اين نشست ضمن اهداء هديه به همکاران، اين عزيز همراه با رياست محترم دانشگاه در سالن سلف سرويس نهار صرف نمودند .

 

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها