شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

مراسم تقدیر از دانشجویان ممتاز دانشگاه

« به گزارش خبر نگار روابط عمومی » این مراسم با حضور جناب آقای دکتر صحرایی ریاست محترم دانشگاه ، رؤسای دانشکده ها ، اعضای هیأت علمی و دانشجویان عزیز ؛ شنبه 3 خرداد  در محل سالن آیت اله حیدری دانشگاه برگزار گردید .

در ابتدای این دیدار آقای دکتر محرابی مدیر کل امور آموزشی دانشگاه ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این مراسم که در پایان نیمسال دوم با تلاش دفتر استعداد های درخشان برگزار می شود از حضور مسئولین و استقبال پرشور دانشجویان قدردانی نمود .

در ادامه این مراسم آقای دکتر صحرایی ریاست محترم دانشگاه در سخنانی از حضور در جمع اساتید و دانشجویان ممتاز ابراز خرسندی نمود و با گرامی داشت سوم خرداد روز آزاد سازی خرمشهر ، به بیان اهمیت این روز در هشت سال دفاع مقدس پرداخت و یاد شهداء و ایثارگران را گرامی داشت ، ایشان سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) را تسلیت و با گرامی داشتن مبعث نبی مکرم اسلام حضرت محمد ( ص )سخنان خود را آغاز نمود .

آقای دکتر صحرایی اظهار داشت : توسعه آموزش عالی در کشور بر اساس آمایش سرزمین و نیاز سنجی در حوزه آموزش عالی صورت نگرفته ، ما در استان ایلام از پتانسیل های نفت ، گاز ، کشاورزی ، دامپروری ، توریسم و ... برخورداریم اما آموزش عالی را نتوانسته ایم بر اساس نیاز های استان توسعه دهیم ، این در صورتی است که آموزش عالی باید پاسخ گوی نیازهای جامعه باشد .

ریاست دانشگاه ایلام بیان نمود : اگر مجموعه تحصیل کرده هایمان در دانشگاه های مختلف را بررسی کنیم از لحاظ کمی نسبت دانشجو به جمعیت استان یک به دوازده است که عدد خیلی خوبیست ، ولی واقعاً کیفی است ؟ و آیا با این شرایط در حوزه اشتغال به اندازه کافی پیشرفت داشته ایم ؟ ما آموزش می دهیم و لی برای اشتغال پاسخی نداریم ، چون ما بر اساس نیاز های خود آموزش عالی را توسعه نداده ایم . یکی از مهم ترین برنامه های دولت جدید توسعه آموزش عالی بر اساس آمایش سرزمین است ، برنامه ای کلیدی که بر اساس نیاز منطقه دانشجو پذیرش می شود .

آقای دکتر صحرایی گفت : امروزه دانشگاه ها باید در مسیر کار آفرینی قرار گیرند تا بتوانند در بازار کار اثر گذار باشند و از دانشجویان خواست تا با اراده و تلاش ، خود را در مسیر پیشرفت قرار دهند .

 

مراسم تقدير از دانشجويان ممتاز دانشگاه مراسم تقدير از دانشجويان ممتاز دانشگاه مراسم تقدير از دانشجويان ممتاز دانشگاه