شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

دکتر احمدی مسئول بسیج دانشجویی استان: طرح ولایت سال 1392 با محوریت دانشگاه ایلام برگزار می­گردد

دکتر احمدی مسئول بسیج دانشجویی استان در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی گفت: برگزاری طرح ولایت با هدف تربیت نیروهای انقلابی و ارزشی که از وظایف اصلی بسیج دانشجویی می­باشد برگزار می­گردد.

در این راستا هر ساله با برگزاری آزمون کتبی، انجام مصاحبه و لحاظ کردن معدل تعدادی از دانشجویان انتخاب شده و در یک ارودی کوتاه مدت شبانه روزی، آموزشها و مهارت­های لازم را کسب می­نمایند.

دکتر احمدی درباره برگزاری طرح ولایت در سال جاری گفت: امسال با برنامه ریزی و برگزاری جلسات متعدد با روسای دانشگاه­های  استان از  متقاضیان طرح آزمون های شفاهی و کتبی گرفته شد و در نهایت 183 دانشجو پذیرش شد.

دکتر احمدی با اشاره به نقش محوری دانشگاه ایلام در برگزاری طرح سال جاری بیان داشت: در سال جاری دانشگاه ایلام با مدیریت آقای دکتر علی محمدی نقش اصلی را در برگزاری طرح بر عهده دارد و خوابگاه، سلف سرویس، سایت کامپیوتر، کلاسهای آموزشی و برنامه­ های فرهنگی و فوق برنامه از طرف این دانشگاه تامین شده است. که بر خود لازم می­دانم از حمایت همه جانبه دکتر علی محمدی رییس دانشگاه ایلام و همکاران ایشان کمال تقدیر و تشکر را داشته باشم.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان ایلام تصریح کرد: مباحث و سرفصل های تعیین شده برای آموزش در این طرح شامل جهان بینی توحیدی، معنا شناسی، انسان شناسی، ادیان کاذب، جریان شناسی، بررسی انتخابات سال 92، فضاهای مجازی، کرسی های آزاد اندیشی و ... می باشد.