دکتر احمدی مسئول بسیج دانشجویی استان: طرح ولایت سال 1392 با محوریت دانشگاه ایلام برگزار می­گردد

خانه خبرها

دکتر احمدي مسئول بسيج دانشجويي استان در گفتگو با خبرنگار روابط عمومي گفت: برگزاري طرح ولايت با هدف تربيت نيروهاي انقلابي و ارزشي که از وظايف اصلي بسيج دانشجويي مي­باشد برگزار مي­گردد.

در اين راستا هر ساله با برگزاري آزمون کتبي، انجام مصاحبه و لحاظ کردن معدل تعدادي از دانشجويان انتخاب شده و در يک ارودي کوتاه مدت شبانه روزي، آموزشها و مهارت­هاي لازم را کسب مي­نمايند.

دکتر احمدي درباره برگزاري طرح ولايت در سال جاري گفت: امسال با برنامه ريزي و برگزاري جلسات متعدد با روساي دانشگاه­هاي  استان از  متقاضيان طرح آزمون هاي شفاهي و کتبي گرفته شد و در نهايت 183 دانشجو پذيرش شد.

دکتر احمدي با اشاره به نقش محوري دانشگاه ايلام در برگزاري طرح سال جاري بيان داشت: در سال جاري دانشگاه ايلام با مديريت آقاي دکتر علي محمدي نقش اصلي را در برگزاري طرح بر عهده دارد و خوابگاه، سلف سرويس، سايت کامپيوتر، کلاسهاي آموزشي و برنامه­ هاي فرهنگي و فوق برنامه از طرف اين دانشگاه تامين شده است. که بر خود لازم مي­دانم از حمايت همه جانبه دکتر علي محمدي رييس دانشگاه ايلام و همکاران ايشان کمال تقدير و تشکر را داشته باشم.

مسئول ناحيه بسيج دانشجويي استان ايلام تصريح کرد: مباحث و سرفصل هاي تعيين شده براي آموزش در اين طرح شامل جهان بيني توحيدي، معنا شناسي، انسان شناسي، اديان کاذب، جريان شناسي، بررسي انتخابات سال 92، فضاهاي مجازي، کرسي هاي آزاد انديشي و ... مي باشد.

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها