شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

برگزاری مراسم افتتاحیه سومین دوره طرح ضیافت اندیشه اساتید

مراسم افتتاحیه سومین دوره طرح ضیافت اندیشه اساتید با حضور دکتر علی محمدی رییس دانشگاه، حجت الاسلام سراج مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه­های استان، حجت الاسلام هاشمی معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، معاونین دانشگاه و اعضای هیات علمی دانشگاه­های استان صبح روز دوشنبه 25/6/92 در محل سالن آمفی تئاتر دانشکده کشاورزی برگزار گردید.

در ابتدای جلسه حجت الاسلام سراج مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه­های استان با خیر مقدم به اساتید حاضر در طرح و میهمان، توضیحات مختصری درباره اهداف اجرای این طرح ارائه داد.

حجت الاسلام سراج  در ادامه به نقش ویژه اساتید در الگو پذیری و راهنمایی دانشجویان اشاره کرد و گفت: اساتید به علت جایگاه و ارتباط خاصی  که در بین دانشجویان دارند به عنوان الگو برای آنان مطرح هستند و دانشجویان در امور مختلف از اساتید تقلید می­نمایند و بدین لحاظ اساتید باید ارتباط دوطرفه­ای را با دانشجویان برقرار نمایند و ضمن کمک به آنان در زمینه آموزشی و درسی، آنها را در صحنه اجتماع راهنمایی کرده و مسائل سیاسی و اجتماعی جامعه را برای آنان تحلیل نمایند تا دانشجو بتواند مسائل را به صورت حقیقی درک نموده و بهتر بتواند تصمیم گیری نماید.

در ادامه حجت الاسلام هاشمی معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و دبیر سومین طرح ضیافت اندیشه اساتید، ضمن تبریک میلاد حضرت امام رضا(ع) و گرامیداشت دهه کرامت و خیرمقدم به اساتید و میهمانان حاضر در طرح به ارائه گزارشی از روند اجرای طرح پرداخت.

حجت الاسلام هاشمی گفت: پنج موضوع شامل: عقاید، تعلیم و تربیت، اخلاق، مسائل سیاسی و تمدن اسلامی در این طرح مورد بحث و بررسی قرار می­گیرد که دو تن از اساتید گرامی مباحث را ارائه خواهند نمود.

کلاسها به  مدت  پنج روز از دوشنبه 25/6/92 الی جمعه 29/6/92 در دو نوبت صبح(ساعت 9 الی 12) و عصر(ساعت 4الی 7) برگزار می­گردد.

حجت الاسلام هاشمی افزود: اجرای برنامه­های فرهنگی و ورزشی با نظر خواهی  اساتید  انجام می­شود و در روز جمعه اساتید به همراه خانواده­هایشان به یک اردوی یک روزه به یکی از مناطق زیارتی- تفریحی استان اعزام خواهند شد.