برگزاری مراسم افتتاحیه سومین دوره طرح ضیافت اندیشه اساتید

خانه خبرها

مراسم افتتاحيه سومين دوره طرح ضيافت انديشه اساتيد با حضور دکتر علي محمدي رييس دانشگاه، حجت الاسلام سراج مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه­هاي استان، حجت الاسلام هاشمي معاون نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه، معاونين دانشگاه و اعضاي هيات علمي دانشگاه­هاي استان صبح روز دوشنبه 25/6/92 در محل سالن آمفي تئاتر دانشکده کشاورزي برگزار گرديد.

در ابتداي جلسه حجت الاسلام سراج مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه­هاي استان با خير مقدم به اساتيد حاضر در طرح و ميهمان، توضيحات مختصري درباره اهداف اجراي اين طرح ارائه داد.

حجت الاسلام سراج  در ادامه به نقش ويژه اساتيد در الگو پذيري و راهنمايي دانشجويان اشاره کرد و گفت: اساتيد به علت جايگاه و ارتباط خاصي  که در بين دانشجويان دارند به عنوان الگو براي آنان مطرح هستند و دانشجويان در امور مختلف از اساتيد تقليد مي­نمايند و بدين لحاظ اساتيد بايد ارتباط دوطرفه­اي را با دانشجويان برقرار نمايند و ضمن کمک به آنان در زمينه آموزشي و درسي، آنها را در صحنه اجتماع راهنمايي کرده و مسائل سياسي و اجتماعي جامعه را براي آنان تحليل نمايند تا دانشجو بتواند مسائل را به صورت حقيقي درک نموده و بهتر بتواند تصميم گيري نمايد.

در ادامه حجت الاسلام هاشمي معاون نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه و دبير سومين طرح ضيافت انديشه اساتيد، ضمن تبريک ميلاد حضرت امام رضا(ع) و گراميداشت دهه کرامت و خيرمقدم به اساتيد و ميهمانان حاضر در طرح به ارائه گزارشي از روند اجراي طرح پرداخت.

حجت الاسلام هاشمي گفت: پنج موضوع شامل: عقايد، تعليم و تربيت، اخلاق، مسائل سياسي و تمدن اسلامي در اين طرح مورد بحث و بررسي قرار مي­گيرد که دو تن از اساتيد گرامي مباحث را ارائه خواهند نمود.

کلاسها به  مدت  پنج روز از دوشنبه 25/6/92 الي جمعه 29/6/92 در دو نوبت صبح(ساعت 9 الي 12) و عصر(ساعت 4الي 7) برگزار مي­گردد.

حجت الاسلام هاشمي افزود: اجراي برنامه­هاي فرهنگي و ورزشي با نظر خواهي  اساتيد  انجام مي­شود و در روز جمعه اساتيد به همراه خانواده­هايشان به يک اردوي يک روزه به يکي از مناطق زيارتي- تفريحي استان اعزام خواهند شد.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها