شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

پیام فرمانده پایگاه مقاومت اداری دانشگاه به مناسبت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت

به گزارش خبرنگار روابط عمومی، فرمانده محترم پایگاه مقاومت اداری دانشگاه آقای شهاب ناصری پور در پیامی به تبیین ابعاد مختلف این روز پرداخت.

متن پیام:

حماسه 9 دی نشان داد که ملت ایران زنده و بیدار و آماده اطاعت از ولی خود هستند و همیشه در صحنه حضور داشته و دست از آرمان هایشان بر نخواهند داشت. سالروز حماسه 9 دی یادآور تجدید میثاق امت اسلامی ایران با   ارزش های انقلاب اسلامی و ولایت است که خود حاصل ژرفای بصیرت و آگاهی ملت ایران و منبعث از فرهنگ عاشورا و حمیّت مذهبی است. این حماسه جهانیان را تسلیم اراده خود کرد و خشم و عصبانیت دشمنان و منافقین ملت را همراه با انفعال و عقب نشینی از مواضع نادرستشان به ارمغان آورد. حماسه 9 دی خودجوش و ماندگار است و  ملت نستوه ایران در این روز بزرگ با خلق یک رویداد ملی با هویت دینی و انقلابی حماسه­ای فرا جناحی و فراملی را در تاریخ کشور به ثبت رساندند.

بی­تردید ملت ایران با تأسی به آموزه­های راهبردی حماسه 9 دی و تمسک به منویات و رهنمودهای راهگشای مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه­ای با حضور در صحنه­های مهم انقلاب اسلامی ایستادگی خود بر اصول و ارزش­های اسلام و انقلاب را فریاد خواهند زد و آمال و آرزوهای شیطانی را منکوب می­سازند.

در پایان از همه دانشگاهیان عزیز دعوت به عمل می آید که در  راستای تجدید پیمان با آرمان های امام و رهبری در همایش روز 9 دی در محل مسجد جامع ایلام حضور به هم رسانند و بار دیگر مشت محکمی بر دهان همه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی بزنند.