پیام فرمانده پایگاه مقاومت اداری دانشگاه به مناسبت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت

خانه خبرها

به گزارش خبرنگار روابط عمومي، فرمانده محترم پايگاه مقاومت اداري دانشگاه آقاي شهاب ناصري پور در پيامي به تبيين ابعاد مختلف اين روز پرداخت.

متن پيام:

حماسه 9 دي نشان داد که ملت ايران زنده و بيدار و آماده اطاعت از ولي خود هستند و هميشه در صحنه حضور داشته و دست از آرمان هايشان بر نخواهند داشت. سالروز حماسه 9 دي يادآور تجديد ميثاق امت اسلامي ايران با   ارزش هاي انقلاب اسلامي و ولايت است که خود حاصل ژرفاي بصيرت و آگاهي ملت ايران و منبعث از فرهنگ عاشورا و حميّت مذهبي است. اين حماسه جهانيان را تسليم اراده خود کرد و خشم و عصبانيت دشمنان و منافقين ملت را همراه با انفعال و عقب نشيني از مواضع نادرستشان به ارمغان آورد. حماسه 9 دي خودجوش و ماندگار است و  ملت نستوه ايران در اين روز بزرگ با خلق يک رويداد ملي با هويت ديني و انقلابي حماسه­اي فرا جناحي و فراملي را در تاريخ کشور به ثبت رساندند.

بي­ترديد ملت ايران با تأسي به آموزه­هاي راهبردي حماسه 9 دي و تمسک به منويات و رهنمودهاي راهگشاي مقام معظم رهبري حضرت امام خامنه­اي با حضور در صحنه­هاي مهم انقلاب اسلامي ايستادگي خود بر اصول و ارزش­هاي اسلام و انقلاب را فرياد خواهند زد و آمال و آرزوهاي شيطاني را منکوب مي­سازند.

در پايان از همه دانشگاهيان عزيز دعوت به عمل مي آيد که در  راستاي تجديد پيمان با آرمان هاي امام و رهبري در همايش روز 9 دي در محل مسجد جامع ايلام حضور به هم رسانند و بار ديگر مشت محکمي بر دهان همه دشمنان نظام مقدس جمهوري اسلامي بزنند.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها