شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

هنگامه‌ی گریستن است در رحلت و عروج آخرین پیام‌آور وحی

28 صفر روز عروج روح ختم‌المرسلین، آخرین پیام‌آور وحی و پایان نبوت است، آن مصیبت بزرگ فرا می‌رسد و رودی از اشک بر گونه‌های امت جاری می‌شود .

روزهای پایانی ماه سراسر اندوه و ماتم صفر با کوچ ابدی پیامبر اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) دنیای اسلام به‌ویژه زهرای اطهر(س) و حیدر کرار حضرت علی(ع) را در غمی بی‌نهایت مهمان کرد .

رحلت پیامبراعظم (ص)کمر اهل ایمان را شکست و دل‌های عاشقان انسانیت را لبریز از غم و اندوه کرد، در ماتم رحلت جانسوز ختم‌المرسلین امید محرومان، یاور یتیمان عرش می‌گرید و زمین در سوگی بی‌انتها نشسته است .

هان! هم‌اکنون کدامین چشم‌تر است که در بیست و هشتمین روز صفر، خواب داشته باشد، آن هنگام که رسول یار چونان گنجی عظیم در درون خاک پنهان می‌شود .

هنگامه‌ی گریستن است، باید در رحلت اشرف مکارم اخلاق، اشرف مخلوقاتی که مرامنامه‌ی انسانیت را تا انتهای تاریخ برای بشریت تدوین کرد، گریست .

ای رسول خدا که با رسالت وحی و قدم‌های مهربانیت، انسان دوستی و خداجویت شب‌های تاریک جهان را نورافشانی کردی جهان چگونه وصالت به سوی حق را باور کند .

ای تکیه‌گاه دل‌های عاشق، امید انسان‌های جا مانده از قافله عشق و فریادرس انسان‌های بی‌پناه اینک همه دوستداران تو به سوگ نشسته‌اند .

اینک قلب اندوهگین انسان‌های آزادیخواه و طالب عدالت در جهان شکسته است، چشم‌ها در سوگت گریان است .

ای معنا بخش هستی ، روزها و دقایق پایانی ماه صفر است و زمانی برای شفاعت گناهکاران نزد خداوند متعال برای عفو گناهان باقی نمانده است، ای آبرودار پیش خدا، اشفع لنا عندالله .