هنگامه‌ی گریستن است در رحلت و عروج آخرین پیام‌آور وحی

خانه خبرها

28 صفر روز عروج روح ختم‌المرسلين، آخرين پيام‌آور وحي و پايان نبوت است، آن مصيبت بزرگ فرا مي‌رسد و رودي از اشک بر گونه‌هاي امت جاري مي‌شود .

روزهاي پاياني ماه سراسر اندوه و ماتم صفر با کوچ ابدي پيامبر اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبي(ع) دنياي اسلام به‌ويژه زهراي اطهر(س) و حيدر کرار حضرت علي(ع) را در غمي بي‌نهايت مهمان کرد .

رحلت پيامبراعظم (ص)کمر اهل ايمان را شکست و دل‌هاي عاشقان انسانيت را لبريز از غم و اندوه کرد، در ماتم رحلت جانسوز ختم‌المرسلين اميد محرومان، ياور يتيمان عرش مي‌گريد و زمين در سوگي بي‌انتها نشسته است .

هان! هم‌اکنون کدامين چشم‌تر است که در بيست و هشتمين روز صفر، خواب داشته باشد، آن هنگام که رسول يار چونان گنجي عظيم در درون خاک پنهان مي‌شود .

هنگامه‌ي گريستن است، بايد در رحلت اشرف مکارم اخلاق، اشرف مخلوقاتي که مرامنامه‌ي انسانيت را تا انتهاي تاريخ براي بشريت تدوين کرد، گريست .

اي رسول خدا که با رسالت وحي و قدم‌هاي مهربانيت، انسان دوستي و خداجويت شب‌هاي تاريک جهان را نورافشاني کردي جهان چگونه وصالت به سوي حق را باور کند .

اي تکيه‌گاه دل‌هاي عاشق، اميد انسان‌هاي جا مانده از قافله عشق و فريادرس انسان‌هاي بي‌پناه اينک همه دوستداران تو به سوگ نشسته‌اند .

اينک قلب اندوهگين انسان‌هاي آزاديخواه و طالب عدالت در جهان شکسته است، چشم‌ها در سوگت گريان است .

اي معنا بخش هستي ، روزها و دقايق پاياني ماه صفر است و زماني براي شفاعت گناهکاران نزد خداوند متعال براي عفو گناهان باقي نمانده است، اي آبرودار پيش خدا، اشفع لنا عندالله .

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها