شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

سرپرست اموردانشجویان شاهدوایثارگردانشگاه: 198دانشجوی شاهد وایثارگردردانشگاه مشغول تحصیل می باشند .

آقای حاجی زاده سرپرست اموردانشجویان دانشجویان شاهدوایثارگر درگفتگو با خبرنگارما با بیان مطلب فوق گفت:برای رفاه حال دانشجویان شاهد وایثارگر وتسریع درامورکاری این عزیزان،پی گیری درخواستهای آنهادررابطه باحوزه های مختلف دانشگاه دراین دفتر انجام می پذیرد.

همچنین جهت اطلاع رسانی مناسب با رایزنیهای انجام گرفته ازطریق سیستم پیامک با دانشجویان هماهنگی لازم انجام می گیرد.

حاجی زاده افزود:درحوزه آموزش برای کلیه دانشجویان پرونده تشکیل شده تا بهتر بتوانیم خدمات مربوطه را دراختیار این دانشجویان قراردهیم.

همچنین جهت انجام مشاوره برای کلیه رشته ها اساتیدمشاور تعیین گردیده تا دانشجویان مشکلات ومسائل موردنظرخودرابا این اساتیدمطرح نمایند.

وی درارتباط باحوزه کاری این دفترگفت: فرزندان شهداء ،آزادگان وفرزندان آنان و جانبازان بالای 25درصد به همراه فرزندان آنان می توانند ازخدمات این دفتر بهره نمایند.

حاجی زاده درباره تعامل بادانشجویان شاهد وایثارگر افزود:شهداء وایثارگران باشجاعت،ایثاروفداکاری خود در جریان جنگ تحمیلی موجبات شکست دشمن وسربلندی وسرافرازی ایران اسلامی در سطح جهان رافراهم آوردند و برماست با تمام امکانات درخدمت دانشجویان شاهد وایثارگر که یادگاران آن عزیزان می باشندباشیم تا شاید بتوانیم گوشه ای هرچند ناچیز از زحمات آن عزیزان را جبران نمائیم.

در همین راستا ریاست محترم دانشگاه تأکید ویژه ای مبنی بر ارائه خدمات مناسب و جهت دار به منظور ارتقاء سطح علمی و فرهنگی این دانشجویان دارندوهمیشه پیگیر امور آنها هستند و ما نیز تمام تلاش خود را داریم تا بتوانیم جایگاه این دفتر را در سطح دانشگاه ارتقاء دهیم.

مجموعا 198دانشجوی شاهد وایثارگردردانشگاه مشغول تحصیل می باشند .