شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

پیام رئیس دانشگاه به اولین المپیاد سراسری ورزشهای همگانی و تفریحی پسر دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی کشور

پیامبر اکرم(ص) درباره حق بدن بر انسان می فرماید:

پروردگارت بر تو حقی دارد، و بدنت بر تو حقی دارد، و خانواده (ات) نیز بر تو حقی دارد.

ورزش به عنوان پدیده ای اجتماعی و فرهنگی در زندگی امروز نقشی اساسی و محور دارد. ورزش نماد قدرت، صلابت، ایستادگی و ارزش های والای انسانی است. ورزش افزون بر نشاط، شادابی و طراوتی که در هجوم اظطراب، ناآرامی ها و مصائب زندگی جای چندانی برای جلوه گری ندارد، می تواند یکی از ارمغان های ورزش در سایه سار ذکر و عبادت معبود باشد. بی شک ضرورت این امر برای جامعه فرهیخته دانشگاهی به لحاظ وجود بدنه جوان آن و نیز اشتغال به کارهای سنگین فکری دو چندان خواهد بود و برگزاری مسابقات مختلف ورزشی در همین راستا ضرورت می یابد.بی شک امروز با عنایات ویژه مقام معظم رهبری و توجهات اصولی دولت خدمتگذار در سال جهاد اقتصادی مسئولیتی سنگین متوجه جامعه ورزشی دانشگاهی است و همگی باید دو چندان تلاش کنیم تا با از پیش رو برداشتن مسائل و مشکلاتی که می تواند در حرکت پرشتاب ورزش وقفه ایجاد کند به سوی اهداف توسعه در ورزش دانشگاه حرکت کنیم.

هدف از برگزاری اولین المپیاد سراسری ورزش های همگانی و تفریحی دانشجویان پسر دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی کشور غنی سازی اوقات فراغت دانشجویان و بهره مندی از استعداد هاو توانایی های دانشجویان در مسیر ورزش نشاط و شادابی می باشد.

امیدواریم که همت همکاران پرتلاش و حضور فعال و با نشاط دانشجویان، این رویداد مهم ورزشی ما را در نیل به اهداف خاص آن نزدیک تر سازد. امیدوارم برگزاری این المپیاد  در این دانشگاه سبب تحکیم هرچه بیشتر دوستی ها و تعلقات قلبی دانشجویان شود.

توفیق و سعادت همه دانشجویان حاضر در این مسابقات را از خداوند متعال خواستارم.

دکتر طاهر علیمحمدی

رئیس  دانشگاه و سرپرست عالی المپیاد