پیام رئیس دانشگاه به اولین المپیاد سراسری ورزشهای همگانی و تفریحی پسر دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی کشور

خانه خبرها

پيامبر اکرم(ص) درباره حق بدن بر انسان مي فرمايد:

پروردگارت بر تو حقي دارد، و بدنت بر تو حقي دارد، و خانواده (ات) نيز بر تو حقي دارد.

ورزش به عنوان پديده اي اجتماعي و فرهنگي در زندگي امروز نقشي اساسي و محور دارد. ورزش نماد قدرت، صلابت، ايستادگي و ارزش هاي والاي انساني است. ورزش افزون بر نشاط، شادابي و طراوتي که در هجوم اظطراب، ناآرامي ها و مصائب زندگي جاي چنداني براي جلوه گري ندارد، مي تواند يکي از ارمغان هاي ورزش در سايه سار ذکر و عبادت معبود باشد. بي شک ضرورت اين امر براي جامعه فرهيخته دانشگاهي به لحاظ وجود بدنه جوان آن و نيز اشتغال به کارهاي سنگين فکري دو چندان خواهد بود و برگزاري مسابقات مختلف ورزشي در همين راستا ضرورت مي يابد.بي شک امروز با عنايات ويژه مقام معظم رهبري و توجهات اصولي دولت خدمتگذار در سال جهاد اقتصادي مسئوليتي سنگين متوجه جامعه ورزشي دانشگاهي است و همگي بايد دو چندان تلاش کنيم تا با از پيش رو برداشتن مسائل و مشکلاتي که مي تواند در حرکت پرشتاب ورزش وقفه ايجاد کند به سوي اهداف توسعه در ورزش دانشگاه حرکت کنيم.

هدف از برگزاري اولين المپياد سراسري ورزش هاي همگاني و تفريحي دانشجويان پسر دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالي کشور غني سازي اوقات فراغت دانشجويان و بهره مندي از استعداد هاو توانايي هاي دانشجويان در مسير ورزش نشاط و شادابي مي باشد.

اميدواريم که همت همکاران پرتلاش و حضور فعال و با نشاط دانشجويان، اين رويداد مهم ورزشي ما را در نيل به اهداف خاص آن نزديک تر سازد. اميدوارم برگزاري اين المپياد  در اين دانشگاه سبب تحکيم هرچه بيشتر دوستي ها و تعلقات قلبي دانشجويان شود.

توفيق و سعادت همه دانشجويان حاضر در اين مسابقات را از خداوند متعال خواستارم.

دکتر طاهر عليمحمدي

رئيس  دانشگاه و سرپرست عالي المپياد

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها